Gå til innhold

Delta 1571Heavy ATL-OSL


TOS

Anbefalte innlegg

Kva kan ein gjere når ein er sjuk? Joda ein kan fly flightsim, og lese ATPL teori. Så eg Har dei siste to dagane flydd Oslo-Atlanta-Oslo. Her er litt bilete ifrå returen til Oslo igår.

 

1.jpg

Me står oppstilt på Terminal 1 og gjer klar for avgang.

 

2.jpg

Atlanta clearence, Delta fifteen seventy one heavy, clearence to Oslo, Echo November Golf Mike.

 

Delta fifteen sventy one heavy, cleared as filed to Oslo, Dawgs4 departure. Expect runway niner left for departure. Squawk 4702 initial altitude niner thousand feet, expect flight level three one zero ten minutes after departure. Departure frequency is one three five point seven.

 

Cleared as filed, dawgs 4 departure, niner left four seven zero two, nine thousand, three one zero in ten, one three five point seven.

 

Delta fifteen seventy one, read back is correct. Contact ground for taxi.

 

3.jpg

Me har fått startklareringa og snurrar igang viftene.

 

4.jpg

Snaue 15 minuttar etter pushback er me i lufta på veg austover.

 

5.jpg

Me nermar oss Storbritannia og soloppgangen er godt igang.

 

6.jpg

Norskekysten i sikte. Me skal overfly Sola og Sotir under innflygninga til Gardermoen.

 

7.jpg

Me kryssar over Lysefjorden og byrjar planlegginga for innflygninga.

 

8.jpg

Me svingar inn imot Gardermoen for visual approach bane 01R.

 

9.jpg

Short final.

 

10.jpg

Meget short final.

 

11.jpg

Etter 9 timar og 24 minuttar har me parkert på Gardermoen. Me svei av ca 110 000 pund fuel og passasjerane knaska gode 1000 pund med mat og drikke under turen.

 

Håpar folket likte bileta og at dei ikjke var ALT for rare.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder. Tror du må trene litt på CRAFT torstein :crazy:

 

 

Tjaaa... siterte berre ATC eg :)

 

 

John Fredrik: Sceneryet er ifrå Norwegian Airports og du finn vel sceneryet her i filbiblioteket om eg ikkje tek feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder. Tror du må trene litt på CRAFT torstein :crazy:

 

Agreed...

 

Torstein' date=' sikker på at du siterer rett? :)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/CRAFT_(aviation)

 

Ble litt feil rekkefølge på den clearancen din... :P

 

[b']C[/b]learance limit/Route: Altså, (cleared to DESTINATION via the DEPARTURE, then as filed)

Altitude: (Maintain XXXX ft, expect CRUICE one-zero minutes after departure)

Frequency: (Departure on FREQUENCY)

Transponder: (Squawk XXXX)

 

Ikke kommet til IFR enda eller? ;) CRAFT er en standard i hele USA... Har ikke noe å refere til, men kan garantere at det er rett, hehe. :)

 

N12345 cleared to Las Vegas via the HOLTZ seven departure' date=' Daggett transition, then as filed, climb and maintain five thousand, expect flight level three three zero ten minutes after departure, departure frequency is one two four point five, squawk six five six two.[/i']

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flightsimmens vidunderlige verden du opplevde der Torstein. :grin:

 

Kan ligge krank som en bever på rommet et eller annet sted i USA på andre siden av kloden, koble deg til internettet og vips ha reisefølge og realistisk ATC heile vegen heimat over Atlanteren med Osceanic Clearance for å endelige enden over vannskillet ned til vår alles sexy og juleyre Tåkemoen med en flott Boeing 767.

 

Fløy du på VATSIM Torstein her (siden du fikk så fine klareringer og sånt)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder. Tror du må trene litt på CRAFT torstein :crazy:

 

Agreed...

 

Torstein' date=' sikker på at du siterer rett? :)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/CRAFT_(aviation)

 

Ble litt feil rekkefølge på den clearancen din... :P

 

[b']C[/b]learance limit/Route: Altså, (cleared to DESTINATION via the DEPARTURE, then as filed)

Altitude: (Maintain XXXX ft, expect CRUICE one-zero minutes after departure)

Frequency: (Departure on FREQUENCY)

Transponder: (Squawk XXXX)

 

Ikke kommet til IFR enda eller? ;) CRAFT er en standard i hele USA... Har ikke noe å refere til, men kan garantere at det er rett, hehe. :)

 

N12345 cleared to Las Vegas via the HOLTZ seven departure' date=' Daggett transition, then as filed, climb and maintain five thousand, expect flight level three three zero ten minutes after departure, departure frequency is one two four point five, squawk six five six two.[/i']

 

Jepp sikker. Siterte ATC den kvelden rett av. Og han gjorde det ikkje rett. Eg veit nok godt korleis eg skal få ein clearence :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...