Thomas Hjelset Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Hei! Hadde en flott tur til Seattle fra Minneapolis for noen dager siden! Departure fra Minneapolis! Flyr over staten Montana, på vei mot Seattle, Washington På cruise så jeg litt på Angle of Attack 767 DVD'en.. lærte mye om innflyvninger der og prøvde meg på ny kunnskap under innflyvning til Seattle. Dårlig sikt venter i Seattle. ca 150 meter sikt på KSEA! Flyr over Seattle Seahawks sin hjemmebane Seahawk Stadium! Kom meg helskinnet ned selv om tåken skapte mer konsentrasjon enn vanlig Håper dere liker bilder fra FS i USA Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Utrolig lækkert! Gav mersmak med 757en! Nydelig maskin. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Flotte greier det der! Skikkelig fin NWA`s 753. KSEA er jo USA`s Bergen :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.