Gå til innhold

God Morgen fra Kastrup!


Anbefalte innlegg

God morgen, medsimmere!

 

Grunnet langperm fra forsvaret kan jeg snu rundt på døgnet som jeg vil ;) Over natten fløy jeg fra Seattle-Tacoma Intl Airport med destinasjon København og Kastrup Lufthavn. Landet for ca en time siden og tok i den anledning noen bilder av flyet ;)

 

SASatCPHedited.jpg

LN-RKF ble flydd over!

 

SASatCPHedited2.jpg

 

 

SASCPHedited.jpg

Flight Time på 8 timer og 17. Tailwind gav ankomst 43 minutter før planlagt ankomst

 

SK938 | Logg fra Vataware

 

Håper dere likte bildene!

 

Ha en fin dag, simmere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

--->Thomas: Kan se, at du bruger Swedflight sceneriet. Har en AFCAD til det scenery, hvis du vil have den. Den er MYE bedre end default, som er lavet til den gamle bonus version, man kunne få hvis man købte et af deres scenerier.

 

Den jeg har lavet, har nyplacerede taxiveje, rullebaner, parkingstands (og alle er assigned til de rigtige selskaber der IRL holder ved de gates). Har også placeret Cargo med de rigtige selskaber. Radius på gates'ene er også korrekte, lavet efter lister med radius til de fleste fly, fra de bedste AFCAD designere i FS verdenen.

 

Send mig en PM, hvis du vil have den, gerne med din email, så sender jeg dig den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...