Jens-Ole Kjølberg Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Da har det blitt F-16 på meg også. Med alle de fantastiske bildene som har blitt postet her så måtte jeg prøve den selv, og flyet skuffer ikke! Bare å nyte Aerosoft of Dag sitt fantastiske arbeid. Vanligvis er jeg ganske så real life, men måtte lage en fiktiv F-16C Block 50N i Norske merker (modda Dag sine texturer) med CFT tanker. Dette er faktisk ikke så langt fra virkeligheten, dette var en av kandidatene til å ta over for F-5 under den første "nye" kampfly runden i 1999-2000. Dog bestemte politikerne seg for å droppe hele anskaffelsen den gang Over til 2008 så skal man ikke se bort ifra at F-16C Block 50N ville ha vært en langt bedre alternativ en Gripen NG med større fart, rekkevidde, våpenlast og avanserte systemer. For ikke å snakke om prisen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. oktober 2008 Premium Medlem Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg fatter ikke at du klarer å levere så raskt . Tøff modifisering og vanvittig skarpe bilder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 et nydelig fly i nydelige farge.. synd at vi ikke får se det slik.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vanvittig tøff flymodell av et vanvittig stygg variant av F-16! Godt jobbet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Jespersen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Sykt fine bilder!! Hvilke addons har du? Pc specs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Ja den er kanskje ikke den peneste F-16 varianten...hehe, men synes den ser krigers ut Ole; jeg har ikke den nyeste pc'n, men komponentene funker helt greit - Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz 1333Mhz, Corsair TWIN2X 6400PRO DDR2 2048MB, XFX GeForce 8800Ultra 612M 768MB, Western Digital Raptor 150GB SATA 16MB 10000RPM. F-16 modellen flyter fint med god fps. Eller så bruker jeg FEX for skyene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.