Gå til innhold

"What if" F-16C-Block 50N


Anbefalte innlegg

Da har det blitt F-16 på meg også. Med alle de fantastiske bildene som har blitt postet her så måtte jeg prøve den selv, og flyet skuffer ikke! Bare å nyte Aerosoft of Dag sitt fantastiske arbeid.

 

Vanligvis er jeg ganske så real life, men måtte lage en fiktiv F-16C Block 50N i Norske merker (modda Dag sine texturer) med CFT tanker. Dette er faktisk ikke så langt fra virkeligheten, dette var en av kandidatene til å ta over for F-5 under den første "nye" kampfly runden i 1999-2000. Dog bestemte politikerne seg for å droppe hele anskaffelsen den gang :(

 

 

Over til 2008 så skal man ikke se bort ifra at F-16C Block 50N ville ha vært en langt bedre alternativ en Gripen NG med større fart, rekkevidde, våpenlast og avanserte systemer. For ikke å snakke om prisen!

 

Scrshot2222.jpg

 

Scrshot2192.jpg

 

Scrshot2162.jpg

 

Scrshot2202.jpg

 

Scrshot2312.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den er kanskje ikke den peneste F-16 varianten...hehe, men synes den ser krigers ut :)

 

Ole; jeg har ikke den nyeste pc'n, men komponentene funker helt greit - Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz 1333Mhz, Corsair TWIN2X 6400PRO DDR2 2048MB, XFX GeForce 8800Ultra 612M 768MB, Western Digital Raptor 150GB SATA 16MB 10000RPM. F-16 modellen flyter fint med god fps.

 

Eller så bruker jeg FEX for skyene.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...