Ivar Skaugstad Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er i dette øyeblikk på retur fra dette stedet i retning Værnes. Uten at dere tyvtitter på ServInfo, hvor er jeg på dette bildet? :cool: Har i skrivende øyeblikk 4t 35 min igjen av min PDF. Ser ut til at vi blir nødt til å strekke oss 45 minutter på overtid i dag. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Et av ferie stedene i Spania? Tenerif? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Går for samme, er du i området rundt Tenerife? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nice bilde btw ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hmm..Var det ikke GCTS du fløy til i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er vel Teide vi ser i bildet? Flott bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Dere er lærd gutter! :grin: Det er Tenerife vi ser! Passerer England i dette øyeblikk, passer godt at FSPassenger forteller meg at noen er missfornøyde fordi "Some passengers are drunk (-2%)". :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hæ? Kun "some passengers are drunk", er ikke dette charterflight til TRD da? Her skulle det vel ha stått "most passengers are drunk" (+10%, siden det er "business as usual").. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.