Gå til innhold

Savner live atc stream


Tom Strøm

Anbefalte innlegg

Jeg vet dette emnet kommer opp med jevne mellomrom men jeg savner at flere rundt om i landet, ikke minst her nord, streamer atc live. Ja jeg er klar over at det pr tiden finnes noen få slike streamer, bla. fra østlandsområdet (hvor en har ekstremt dårlig lyd) og en fra Hovden. Dessverre er streamene fra Flesland og Kvernberget forsvunnet såvidt jeg har skjønnt. Men det burde da være mulig for folk rundt om å sette opp en slik stream hvis man har mulighet og bor i nærheten av en flyplass, enten det måtte være en kortbaneplass eller en større plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kunne hatt mulighet å streamet ATC fra flesland.

 

Har en gammel scanmer liggende som har mulighet å ta inn flyene.

 

Men har ikke verken peiling eller resurser nok til å klare å sette meg inn i vordan en slik server skulle kunne settes opp.

 

Forøvrig, går ikke videreformidling av fly samband inn under forbudet på lik linje som av politi og slikt? eller gjelder det kun for politi/ambulance og eventuelt brannvesen?

 

Vet bare at lytting er tillat, og videreformidling ulovelig, men vet ikke vilken samband det gjelder, om det gjelder alle, eller bare noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...