Tommy Hansen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Da har booking til årets eastbound crossing begynnt! Så da er det bar å hive seg på å få seg en slot før alt blir borte. Cross The Pond 08 Jeg er booked: Callsign: SAS0247 Departing: New York John F Kennedy [KJFK] Time(OBT/TOT):1303 / 1320z Arriving: London Gatwick [EGKK] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ah yes, full dekning over atlanteren, høres veldig fristende ut, må bare se ann datoen litt først, men det blir nok til at jeg tar meg en tur også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvilken rute er kortest? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Kortest er vel en storsirkel fra avgangsplass til destinasjon. Men raskeste rute er ikke så lett å gi svar på, men anbefaler at du følger OTS over dammen, da disse tar hensyn til jetstreams osv. og gjør planleggingen mye enklere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Boston,KBOS-Dublin,EIDW blir kortest. Du blir tildelt en rute og FL for den slot du velger. Skal man joine er det viktig å lese ALT av materiale slik at man kan alle prosedyrer som er satt på eventet i tillegg til NAT's og de aktuelle flyplasser. Dessverre er dette ikke "newbie friendly",eller et newbie recommended event. Ting som kan garanteres er: hektisk kommunikasjon,fullt både på bakken og i lufta,holdings,forsinkelser,takeoff waiting que lines,disconnects,ctd's and much more! :grin: Fra sist gang: Fullt på LHR kan du si. Sto i kø for departure ca 45min! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kan du ta bilder fra turen? Det er ikke så vanlig vi ser bilder fra en kryssing over atlanteren Dette blir nok litt i lengste laget for meg så jeg blir ikke med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Dette kan bli bra! Jeg kommer selv til å dekke tårnet, eller ground på kennedy under eventet, så hvis det er noe dere lurer på, let me know! Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon Olsvold Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Nå er det kun ca. 70 sloter igjen, 2 flighter igjen til Manchester. Min flight: Callsign: DAL5056 Flytype: Boeing 767-300 Departing: New York John F. Kennedy [KJFK] Arriving: Dublin [EIDW] Time (OBT/TOT): 1154 / 1211z :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Da har jeg vært booket en stund også Callsign: SAS0905 Departing: New York John F Kennedy [KJFK] Time(OBT/TOT):1542 / 1559z Arriving: Manchester [EGCC] Equipment blir 767-300ER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Callsign: BAW0178 Departing: New York John F Kennedy [KJFK] Time(OBT/TOT):1344 / 1401z Arriving: London Gatwick [EGKK] Equipment: B747-400 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 En liten statusrapport. Traffic at JFK. Departing US Wow! FL370 halvveis on NAT Oscar. Sjekk winds og GS!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 ############¤%¤%¤%&¤%"%#¤%&/()/&%¤#"!"#¤%&/()=?Å Beskriver stort sett hvordan jeg har det nå..... LIKE FØR T/D Til Gatwick, forsvinner meny linjen og simmen min Krræsjer! FYYYYYYYYY FLATE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Kjiper'n! Det er en grunn til at jeg ikke flyr event uten at jeg er sikker på at Autosave(søk på det avsim) fungerer. Den har redda dagen min mange ganger. Flyr du i tillegg 747 PMDG,så blir ALT saved,panel,FMC osv. Så PMDG og Autosave,en uslåelig kombinasjon på et event med masse trafikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.