Gå til innhold

Litt anna type sim...


Anbefalte innlegg

Etter å ha styra litt rundt, hadde jeg litt lyst å spille igjen. Så fant jeg frem Armed Assault, og syntes i grunnen det var verdt å dele med litt flere :-)

Litt inspirert av blackhawk down, så lagde jeg et lite oppdrag som AI delen av spillet kunne spille for seg selv, mens jeg surra rundt og tok bilder.

Here goes:

 

01.jpg

En amerikansk blackhawk er skutt ned over en liten by ved kysten av Irak. En har fått radiokontakt med et par overlevende etter styrten, og det settes veldig fort i gang en redningsoperasjon.

 

02.jpg

03.jpg

4 Blackhawks med soldater og medisinsk utstyr tar av og setter nesa mot krasjstedet.

 

04.jpg

Da de kommer frem er det viktig å passe på sin sektor, for å unngå at et nytt blackhawk blir skutt ned.

 

05.jpg

Alvoret tynger soldatene som skal bli satt av på en "hot" LZ. De vet det er farlig, men de vet også at det er medsoldater der nede som trenger deres hjelp.

 

06.jpg

Rett før touchdown for Jolly 34.

 

07.jpg

Soldatene hopper fort ut av helikopteret for å sørge for at tiden på bakken blir kortest mulig.

 

08.jpg

Jolly 35, hovrer over og dekker helikopteret som er på bakken.

 

09.jpg

Så var alle ute..

10.jpg

...og Jolly 34, flyr avgårde forå finne sin posisjon og dekke Jolly 35, når den skal inn og levere tropper.

 

11.jpg

Jolly 34, på plass.

 

12.jpg

Så begynner Jolly 35 sin approach, dekket av de soldatene som er på bakken, pluss Jolly 34, fra luften.

 

13.jpg

Soldatene begynner hurtigt å forlate Jolly 35, for å ta del i kampene på bakken.

 

14.jpg

Mens Jolly 35 i bakgrunnen er på bakken, rykker soldatene som allerede er på bakken frem for å sikre defensive posisjoner rundt helikoptervraket.

 

15.jpg

Og så var alle nede.

 

Etter dette ble alle døde og sårede lastet ombord i de resterende blackhawkene før soldaene på bakken ble hentet ut, og amerikanere dro hjem til basen, fra nok en normal dag i Irak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje la demoen lure dere!

Demoen er helt horribel. I fullversjonen kan man gjøre stort sett som man vil, og lage egne oppdrag og scenario i en fantastisk editor. Finnes et tonn med scripts og addons til fullversjonen på atmaholic.com.

Finnes bla norske ISAF styrker man kan bruke osv osv.

 

Anbefaler dette spillet, men husk at det krever litt maskin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...