Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 september landet 92,6 prosent av selskapets flygninger til oppsatt tid. Det vil si mindre enn 15 minutter forsinket. Mere info her. Man får hva man betaler for. Siter
Martin Schjetne Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Man får hva man betaler for. Så sant, så sant! Siter
Roald Hansen Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Verbale blomster til SAS og SGS i Bodø for 97,4(!)% regularitet i september. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Ja, jeg tror de fleste som har reist med SAS i det siste har merket at de har økt innsatsen for å bedre punktligheten, og det har jo tydeligvis gitt resultater. Alle ganger jeg har flydd med SAS de siste månedene har vi landet 10-20 minutter FØR tiden Siter
Roald Hansen Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Data fra FlightStats de siste to månedene fra "nærområdet". Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jepp, dette kommer ikke som noen overaskelse.....det funker med SAS. Stå på..... Siter
Geir G Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Imponerende bra statestikk av SAS! Så får vi håpe at de greier seg i den tøffe tiden de opplever nå... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.