Gjest Eivind Oterhals Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hei! Jeg har et par spørsmål om SAS: 1. Hvor flyr de med A321? 2. Hvor lang tid tar det å fly fra København til Chicago? 3. Bruker SAS A340 til USA? Takknemlig for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 1. SAS DK flyr med dem på mange ulike ruter. Ikke noe fast så vidt jeg vet. 2. Rutetiden er 8 timer og 40min. Kommer vel litt an på hvordan vindene over atlanteren er. 3. Ja SAS flyr med A340 til USA. De flyr fast til Chicago og Seattle, og A330 til Newark og Washington. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Takker for et godt og raskt svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Indimellem burger de også A340 til NY og/eller Washington. De plejer at flyve hen over hvor jeg bor, så jeg har set A34'ere ca 5 minutter efter de er lettet fra CPH. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Da skall jeg fly A330 om to uker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 A321ene har jeg blant annet sett på Kreta - Chania.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 SAS/DK sine A321-maskiner brukes på vilkårlige ruter (justert ut fra behov for kapasitet osv.), både intra-skandinaviske og europeiske ruter ut fra København: Kastrup. At man også ser disse på "syden-destinasjoner", er fordi SAS Danmark også flyr charter til en rekke flyplasser. Bl.a. de greske øyer/Mallorca/osv osv. i sommersesongen, og til bl.a. Kanariøyene på vinteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.