Gå til innhold

Just Flight produkt?

Even Moe Egenes

Anbefalte innlegg

Nå er da ingen av de nevnte laget av Justflight. Og jeg syntes det er forkastelig at JustFlight selger produktene andre har laget, som sine. For eksempel DC10 pakken. Det er CLS DC10, men det står det ikke noe om. Samme med 757 og 777en. PSS sine. Og der skal det nevnes at JustFlight fortsetter å selge produktet til ett selskap som har lagt ned!

Og for ikke å snakke om Ready For Pushback 747-200! Den skal de ha 29.99$ for. Men den er jo Freeware nå! Huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nâ stâr det aerlig talt pâ PSS sine produkter hos JustFlight at de er laget av PSS! Men ingen vet jo hvorfor JustFlight fortsatt selger deres produkter, kansje de ikke fikk noen ordre om â stoppe salget? Og det stâr at DC-10'ern er lagd av CLS! " This package has been designed by the experts at CLS (Commercial Level Simulations) to be both very high in quality "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Concorden' date=' funker jo bâde i FSX og FS9! [/quote']

Gjør den det?

Jeg har Just Flight Concorde professional og det er et av de flyene jeg bruker mest, og også hovedgrunnen til at jeg fortsatt har FS9. Men det er såvidt jeg har klart å finne ut ikke offesielt kompatibelt med FSX. Jeg prøvde selv å legge det inn i FSX manuelt, og fikk flydd på et vis, men det var mye uregelmessigheter og ting som ikke fungerte som det skulle.

Men er lenge siden jeg prøvde dette, før FSX SP1 tror jeg, så hvis jeg tar feil vil jeg svært gjerne høre om det. :)

Ellers syns jeg det er et flott fly, 3D cocpit er litt så som så, men 2D panelene er meget gode. Jeg vil ikke ha noe problem med å anbefale det, men det er vel kanskje et fly det er en fordel å ha en viss interesse for, siden det er en god del som skiller seg fra "vanlige" fly.

For de som liker knapper og analoge systemer er dette flyet Mekka... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...