Gå til innhold

Damebesøk!


TOS

Anbefalte innlegg

Det er midt på føremiddagen i Wood Lake. Eg og Ivar sit og sløvar i kvar vår stol. Me er begge landfaste uti her etter at flyet som skulle hente oss har vore sakna i tre dagar. Og på grunn av hektisk aktivitet for SIRP kan me ikkje få nokon av våre eigne fly til å plukke oss opp. Så berginga vart kvinnfolka våre. Dei har akkurat kom opp hit etter eitt år som postflygarar på Maldivene og dei var ikkje seine å be om å komme og hente mannfolka sine.

 

På Juneau er været nokså labert, med 2SM sikt, lett regn og BKN007 OVC010. Men dei kastar loss og set kursen imot vest.

 

1.jpg

Kjerringa mi er først og, i sin blå og kvite PA18 Super Cub på tundrahjul. Madammen til Ivar har eit liknande fly, men i den vanlege Piper gule fargen.

 

2.jpg

Oppvaskmaskina på to bein rullar ut på rullebana og gir gass.

 

3.jpg

Sikta er forholdsvis dårleg. Så dei held seg tett til bakken. Kan ikkje tenka meg at sikta er så mykje dårlegare enn ho har over komfyren. Så ho bør ikkje klage.

 

4.jpg

Dei svære ballongane som heng under flyet strekar godt imot lufta. Heldigvis heng ikkje ballongane hennar like mykje, luftmotstanden derimot er vel kanskje nokonlunde lik... :grin:

 

5.jpg

Vifta foran durar og går. Her skal ein fort fram!

 

6.jpg

660 fot over sjøen, lågt oljetrykk og høg oljetemp. Men det bryr ikkje madammen seg om. Her skal ho fram til gubben. Koste kva det koste vil!

 

7.jpg

Ein liten kort stopp på Sisters Island vert det på turen.

 

8.jpg

Short final, god crosswind.

 

9.jpg

Ho er nedpå og Ivar sin betre halvdel (kvifor betre?) landar like bak.

 

10.jpg

Etter nokre minuttar på bakken er det opp i lufta att. 40 nautiske mil igjen til Wood Lake.

 

11.jpg

Dei nermar seg. Land i sikte og distansne har minka til snaue 15 mil.

 

12.jpg

Kvinnfolke har fått ehh field in sight og går inn for landing.

 

13.jpg

Short final.

 

14.jpg

Det humpar og ristar og durar....kjerringa har ikkje noko imot duringa og ristinga. Humpinga kunne ho vore forutan seier ho.

 

15.jpg

Like før setting. Tunga beint i rett munn og full konsentrasjon.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16.jpg

Kven sa trehjulstaxiing? Her går det på eitt hjul i svingane.

 

17.jpg

Parkert, og ein fornøgd gubbe poserar foran kameraet.

 

18.jpg

Frua til han Ivar kjem ramlande inn og prøvar å imponere med rar innflygning.

 

19.jpg

Hadde forsikringsselskapet til Ivar sett den landinga der hadde kona vore degradert til mopp-pilot.

 

20.jpg

Flya er parkerte, kvinnfolka gjer seg klare til å forlate fartyga og mannfolka gjer seg klare til nye erobringar.

 

 

 

Håpar folket likte bileta.

 

For å vere politisk korrekt: Kommentarane om kvinnfolk i denne historen, gjenspeilar ikkje våre haldningar til menneske av denne typen. I allefall ikkje MINE haldningar. Eg kan igrunn ikkje snakka for Ivar. Så du får spørje han sjølve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, brutalt bra Torstein! Må si det var en del gullkorn, og JA jeg satt pris på alle sammen! :grin: Synd du måtte haste avgårde etter at vi hadde fått damebesøk Torstein, men vi får ta turen til gode. :grin: Det er vel heller lenge før madammen får fly maskinen alene igjen, makan til tul_ling-landing har jeg ikke sett på lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tundrahjul vert nytta når du landar i steinrøys, elvebreidd, sandbanker, i åkeren etc. Stort sett når ein flyg "bushflygning". Hjula er enorme av dimensjonar og har eit fantastisk lågt trykk som gjer at dei fungar som gode hjul p røffe underlag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tundrahjul er større/bredere dekk enn normalt slik at man kan ta opp ujevnheter i bakken når man lander i ugjestmilde strøk og uten for opparbeidet stripe, slik som elvesandbanker, isbreer, ett egnet fjellplatå osv osv.

 

Tundrahjulets konstruksjon og lavere dekktrykk gjør det ideelt for å ta opp småstein og ujevnheter i terrenget ved slike landinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...