Gå til innhold

Hvilken programmer trenger jeg for VATSIM?


Anders furse

Anbefalte innlegg

Kom inn i spillet nå. Var bare å starte fsx' date=' starte squawkbox, gå inn i freefligt på Fsx, velge flypalss(Gardermoen) Å fly. Fikk ikke akuratt så god velkomst men. Flydde med det lille ''hangliding'' flyet. Klarte å krasje i et fly på bakken. Ikke noe problem jeg gikk jo bare rett igjennom skjedde ikke noe. Så begynte jeg å text chatte med en i squawkbox menyne. Han var ikke glad, han sa du har ikke noe her å gjøre. ''Pell deg vekk tenk å krasje i et annet fly på den måten''. Har alle på Vatsim et sånt tempramang? [/quote']

Jøye meg, nå begynner det å gå opp for meg hvorfor jeg har oppfattet vatsim som en liten anelse surt og sært, noe som igjen har styrket min følelse av og ikke være helt kapabel til å delta der selv. Man kjenner sin begrensning, og ønsker ikke å ødelegge for andre, litt enkelt sagt...

 

Men jeg skjønner jo faktisk hvor det kommer fra når jeg leser sånt som dette her, og skjønner godt at folk blir sure, og ber noen pelle seg vekk. Hvorfor i alle dager skal man på liv og død komme seg online hvis man ikke aner hva man driver med, det syns jeg er litt vanskelig å forstå...

 

En ting er å være nybegynner, noe annet er å være totalt ignorant. Så beklager Anders, men jeg syns du fortjente all kjeften du fikk. Heller enn å styrke mitt syn om mange sure særinger på vatsim, fikk jeg sympati for hva de har å stri med. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i grunn ikke hverken hyggelig eller uhyggelig ment Anders. ;)

Men når man først ignorerer alt man har gått gjennom ved registreringsprosessen, også møter gjentatte oppfordringer her i tråden om og vær så snill å sette seg inn i det aller mest grunnleggende før man flyr av gårde, uten å lytte til det...

 

Ja da syns jeg det blir litt snålt å være overasket over at man møter sure miner.

 

Har som nevnt selv også inntrykk av at det er en del som tar det litt i overkant seriøst på vatsim, altså for min smak. Dog må jeg si at det har jeg ikke fra dette forumet, syns det stort sett virker som et hyggelig og godt miljø her.

 

Vel, uansett, jeg kjører online bilracing, og man blir ganske frustrert når man har brukt en time på kvalifisering, for så i runde 1 av løpet møte en eller annen som kjører banen feil vei. Så skjønner bare ikke hvorfor noen absolutt skal online å gjøre det man burde gjøre offline. Men dette er ikke en dom Anders, det er bare min mening, og en mulig forklaring på de sure minene du møtte. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...