Gå til innhold

Mach 1.3 Missed Approach


Anbefalte innlegg

Inspirert av andres videoer, så jeg meg nødt til å teste en ny side ved FS for meg. Kom gjerne med ramsalt kritikk, med vær obs på ett par ting....selve flyvningen var improvisert og ikke 'kritisk' for meg i denne omgangen, jeg vet at lyden ikke er synkronisert med klippene, og jeg er også klar over at enkelte scener med fordel kunne ha vært zoomet litt nærmere, til det siste, det er jo noe jeg ser etter at Youtube 'konverterte' filmen helt bort i natta, det ser jo bra ut i orginal størrelse. Men man lærte jo noe da :)

 

Ellers står dere fritt til å slakte mitt verk etter alle kunstens regler, og hvis noen av ekspertene her inne har noen tips ang youtube og hvilket 'format' som egner seg best, så hadde jeg satt pris på det.

 

Puh, det var en lang disclaimer....lol..KJØR FILM:

 

[video:youtube]

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før eg la ut min film på nett, leita eg etter noken HQ youtube settings først, og fant til slutt faktisk noken gode (det må sjåast i hq i youtube):

 

Filtype: Windows Media Video V8 eller V11 (V8 først og fremst)

 

[Template]

 

Video rendering quality: Best

 

(Audio)

 

-Quality VBR

-Windows media audio 9.2

-VBR quality 90, 44 Khz VBR

 

(Video)

-Quality VBR

-Windows media 9

-DVD quality, 640-480

-1,000 square

Framerate: 29,970 (NTSC)

Seconds per keyframe: 3

Quality 100%

 

[Program: Sony Vegas 9]

 

Det var settingen eg brukte som fungerar bra i HQ visning på youtube.

Ellers kan du ''youtube'' high quality eller liknande.

 

Forresten, fin film :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :)

 

Skal forske litt på div innstillinger, men jeg sitter på en dårlig linje fra attenhundreogbrødmangel, så jeg må nok skalere videoene ned litt. Men løsningen er jo relativt enkel da, man må vel sørge for å ta litt mer nærbilder.

 

Men jeg skal teste de innstillingene du anbefaler...takk for tipsene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...