Pasi Jorgensen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Inspirert av andres videoer, så jeg meg nødt til å teste en ny side ved FS for meg. Kom gjerne med ramsalt kritikk, med vær obs på ett par ting....selve flyvningen var improvisert og ikke 'kritisk' for meg i denne omgangen, jeg vet at lyden ikke er synkronisert med klippene, og jeg er også klar over at enkelte scener med fordel kunne ha vært zoomet litt nærmere, til det siste, det er jo noe jeg ser etter at Youtube 'konverterte' filmen helt bort i natta, det ser jo bra ut i orginal størrelse. Men man lærte jo noe da Ellers står dere fritt til å slakte mitt verk etter alle kunstens regler, og hvis noen av ekspertene her inne har noen tips ang youtube og hvilket 'format' som egner seg best, så hadde jeg satt pris på det. Puh, det var en lang disclaimer....lol..KJØR FILM: [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg syns slett ikke dette var så gærnt til å være første forsøk, med unntak av det du nevnte så kunne fpsen ha vært litt høyere, men alt i alt syns jeg dette var ganske bra. Og med litt trening så tror jeg dette blir bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Nigardsoy Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Før eg la ut min film på nett, leita eg etter noken HQ youtube settings først, og fant til slutt faktisk noken gode (det må sjåast i hq i youtube): Filtype: Windows Media Video V8 eller V11 (V8 først og fremst) [Template] Video rendering quality: Best (Audio) -Quality VBR -Windows media audio 9.2 -VBR quality 90, 44 Khz VBR (Video) -Quality VBR -Windows media 9 -DVD quality, 640-480 -1,000 square Framerate: 29,970 (NTSC) Seconds per keyframe: 3 Quality 100% [Program: Sony Vegas 9] Det var settingen eg brukte som fungerar bra i HQ visning på youtube. Ellers kan du ''youtube'' high quality eller liknande. Forresten, fin film Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Stilig at dere fikk til å lande så synkront med tanke på innflyginga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Are Pettersen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Kjempe film! Nå har du det gående. :grin: Jagerfly, formasjonsflyving og filmskaping... En god combo for å holde motivasjonen oppe når det gjelder FS, og videoredigering... Mer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Takker Skal forske litt på div innstillinger, men jeg sitter på en dårlig linje fra attenhundreogbrødmangel, så jeg må nok skalere videoene ned litt. Men løsningen er jo relativt enkel da, man må vel sørge for å ta litt mer nærbilder. Men jeg skal teste de innstillingene du anbefaler...takk for tipsene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Joda, så lenge wingman er meg selv, så går det som regel greit. Bruker FSrecorder, og for de som ikke vet om dette utmerkede (og gratis) programmet, så finner du det her Det fungerer både til FS9 og FSX, så er det bare og begynne å trene på formasjons flyvning med deg selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Takker.....aye aye sir...'mer' er allerede i produksjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Takker Mr.F FPS'n er ikke så dårlig som youtube klippet, tror det må være noe med konverteringa hos de som forårsaket dette. Skal se om ikke jeg får konvertert filmen til FLV format selv før jeg laster opp neste gang, og forhåpentligvis slippe unna youtube konverteringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Ett nytt forsøk, her er det 2 F-18 som tar av fra Svolvær på en liten fjelltur, plukke blåbær vettu :whistle: [video:youtube] Er det noen som vet om andre programmer enn FRAPS, er lettere sjokkert over de enorme størrelsene på opptakene, flere Gb på ett par min opptak??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.