Bjørn-Martin.Nilsen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hei, lurte på om DirectX 10 har kommet ut til XP? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Nei, tror bare det vil være for Vista. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn-Martin.Nilsen Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Ok, Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg har mine seriøse tvil på at vi noensinne vil se en release av DX10 til XP ifra Microsoft, siden det er en av core components til Vista (og fordi Microsoft vil at man oppgradere, forståelig nok). Når det er sagt så vet jeg at det finnes diverse prosjekter ute på nettet som tar sikte på å implementere dette. Hvorvidt det funker er meg ukjent, og hvorvidt man får noen større bruk for det er en annen ting. Foreløpig er det kun en håndfull spilltitler som støtter DX10 uansett, og de færreste nye spill kommer med DX10-støtte som default. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det er ikke noe stort tap å ikke ha muligheten til å bruke Dx10, forskjellen mellom Dx9 og Dx10 er (ihvertfall per i dag) såpass liten at du neppe merker forskjellen. Spill som Crysis dras gjerne frem som eksempler når det er snakk om Dx10, men faktum er at det strengt tatt ikke ser særlig bedre ut enn en neve med spill til PS3 og Xbox360, som ikke kjører Dx10... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.