Per-kristian Jensen Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hei Hei! Da skal jeg ha Approach trening igjen på Værnes. Dette skjer da i morgen (17/9) mellom 1600z og 1800z (altså 1800 og 2000 norsk tid). Kom å fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Og jeg har min andre APP-trening de to timene etterpå, også på Værnes Kom å fly! Altså 1800z-2000z. 2000-2200 lokal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg vil sitte som TWR, men siden skolen har sperret alle forbindelser gjennom ruteren (openDNS) kan jeg desverre ikke:( triste greier......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kent-Ruben Johansen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Tar nok en tur eller tre innon, selv om jeg ikke har voice om dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 I`ll be there! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Da var vi igang, ønsker veldig gjerne litt trafikk også Bodø Sør kontroll er også online. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Bodø Sør kontroll er også online. Det er sykt lenge siden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Bodø Sør kontroll er også online. Det er sykt lenge siden! Han skrev det 7 minutter etter at Bodø var online. Så om det er sykt lenge siden, jaja... PK, er dette siste trening eller skal du ha flere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Kan legge til at hvis noen vil sitte på tårnet er de velkommen til det.. EDIT: Og da var Bodø Sør, Værnes Approach og Tower online, come fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 For ikke å glemme ENOS_CTR, ENGM_APP og ENGM_TWR... Blir en fin kveld dette, med full ATC-dekning hele veien fra ENGM til ENVA, og omvendt... :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Har fått vondt i hode, så jeg gir meg tidelig :cry: Skulle gjerne sett mer trafikk når det er så mye som er dekket, men man kan vel ikke forvente så alt for mye en onsdagskveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.