Birger Blomvik Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Ser man det; Når Norwegian etablerer seg så gir storebror opp ? Les artikkelen her; http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/more_og_romsdal/1.6221029 Hva tror dere? Er dette rød løper for Norwegian også på andre flyplasser? Siter
Werner Rafteseth Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Typisk - akkurat de to avgangene jeg benytter mest. Siter
Steffen Mork Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 At jeg slipper å stå opp kl 04 gjør meg ingenting når jeg blir sendt ut på jobb, men de senere ut på dagen og spesielt returene hjem fra Gardermoen er bitre! 23:20-flyet hjem har reddet meg mange ganger! Går ikke den seneste avgangen før det 19:10? Jeg innbiller meg at det går et rundt kl 21 også, men jeg tok nylig et fly til Vigra som hadde avgang 19:10. Dette fikk tekniske problemer og flyet ble byttet ut. Flyet som erstattet vår 737-700 var et mindre et og de måtte ha 25(!) frivillige passasjerer villige til å vente på 23:20-flyet. Det fikk meg til å lure på om det ikke var et i mellom der? Eller var det fullt kanskje? Siter
Werner Rafteseth Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Søndager går der for øyeblikket ruter klokka 19:50, 20:45, 21:55 og 23:20. Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Grunnen til at man legger ned flyruter er at de ikke lønner seg.. Folk er ikke villige til å bruke/betale det som det koster og for å sikre inntekt må man av og til kutte i tilbudet. Og da går det på de avgangene som ikke folk er så intresert i. Fatter ikke at det er så J'vlig vanskelig å akseptere. Siter
Christian Paulsen Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Enig i det Sten Arne, men det er vel heller ingen her som har gitt intrykk av at de ikke aksepterer, eller forstår det... Siter
Werner Rafteseth Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Vet ikke om du sikter til meg - men jeg aksepterer fullt ut at SAS kutter i tilbudet. Jeg ga bare uttrykk for at de kutter nå de to avgangene jeg har benyttet mest. Det er ikke verre for meg enn å velge noen andre avganger, eventuelt gå over til konkurrenten Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.