Gå til innhold

Trening i kveld!


Einar Kristiansen

Anbefalte innlegg

Jag vill tacka för en trevlig träning där jag tyvärr aldrig kom ned på marken igen [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Ett brott på servern och sedan problem med ILS och slutligen ett grafikproblem jag aldrig upplevt tidigare. Marken frös i bilden och började sedan darra och röra sig...konstigt, sedan bröts kontakten tyvärr. Alldeles på inflygningen till Flesland [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

Annars hur kul som helst, hoppas det blir fler tillfällen snart!

SK-223 - Planet som aldrig landade [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

[ 10-12-2001: Endret av: Johan Rönngren ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodå Daniel, voicen fungerade men precis när den började fungera så bröts kontakten med Squawkbox, troligtvis eftersom hela FS började uppföra sig konstigt med grafikproblem över hela skärmen.

Tack ändå för all hjälp man fick i luften, hoppas att jag inte störde alltför mycket med mina frågor [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Har bara flugit med text på SATCO förut och då med FS2000 som fungerade lite annorlunda med Squawkbox jämfört med FS2002. Tänkte börja flyga med voice nu, så det var egentligen den största anledningen till träningen samtidigt som jag behövde lära mig mer om online-flygning med FS2002.

Tyvärr fungerade ju voicen som sagt bara ett par sekunder innan kontakten bröts, men förhoppningsvis kommer det väl fler träningskvällar? Hoppas det i alla fall, här i Sverige verkar man inte kunna hoppas på sådana bra initiativ som man tar i Norge. Suveränt med träningskvällar!

Frågan är nu om man orkar vänta till nästa träning eller om man trots allt ska våga sig ut på VATSIM utan att ha tränat voice ordentligt först? Vad tycker ni som är "controllers"?

Tack än en gång för en otroligt god hjälp av alla som fick "nöjet" att ta hand om min darriga flygning [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

MVH

Johan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...