Gå til innhold

Flightsim shop i miami?


Sindre Holberg

Anbefalte innlegg

walmart, en stor kjede med butikker har en masse rart, fra mat til elektronikk, PC'er og utstyr. De er ganske billig i forhold til de mer spesialiserte sjappene, og du får vel det meste du trenger der.

 

Men ikke spør meg om kvalitet eller garanti, det har jeg lite peiling på. Jeg kjøpte et bilstereo anlegg, og det fungerte over all forventning :)

 

Bodde i FT Lauderdale i ca 3 mnd x 3 - men siden det er en stund siden jeg var der husker jeg ikke adresser o.l på de forskjellige butikkene. Men Valmart er veldig kjent, og det er mulig at du finner det du ser etter der. Her er en link jeg fant i farten http://www.walmart.com/

 

PS husk at de bruker 110 volt eller noe i den duren .. men de fleste hardware greiene har en liten knapp der du kan skifte mellom 110 og 220 volt.

 

Mvh Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har vore innom ein god del Wal Mart butikkar her i USA til no. Og eg kan garantere, at dei IKKJE sel nisjevarer som flightsim hardware. Det nermaste du kjem er vel ein joystick eller noko.

 

Derimot ting som dei sel mykje av, hagler, rifler, store knivar og slagvåpen, samt enormt store klær, golfutstyr og plenklipparar som ikkje trengs fysisk aktivitet for å brukast, DET sel dei. Men FS utstyr? Neppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best Buy er en kjede med vanligvvis stooore butikker det kan ta timer å vandre gjennom for å se og studere alt de har div. elektronikk/data/foto/spill og lignende duppeditter til ganske hyggelige priser.

 

Har selv kjøpt flere PC-flysimulatorer og også en flightsim-joystick i en sånn butikker der borte, så noe FS-hardware har de i hvert fall. Kjeden har butikker over hele USA og det ville overraske meg veldig hvis de ikke også har flere butikker i Miami.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Members
Hei

Aerodeck Engineering er vel i de trakter' date=' men kanskje ikke den type virksomhet og produkter man sender slekt og kjente til.

 

http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=431660#Post431660

 

Ragnar [/quote']

 

Kan jo dra innom walmart og kjøpe balltre før man drar til aerodeck engineering ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Aerodeck Engineering er vel i de trakter' date=' men kanskje ikke den type virksomhet og produkter man sender slekt og kjente til.

 

http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=431660#Post431660

 

Ragnar [/quote']

 

Kan jo dra innom walmart og kjøpe balltre før man drar til aerodeck engineering ;)

 

Har du personlige erfaringer?

 

Ragnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...