Gå til innhold

Do 228


Anbefalte innlegg

Premier Aircraft har sluppet en ny Do 228 med VC & kabin :)Last ned her

 

Det er Premier A D kvalitet, men det er en maskin jeg personlig har ventet på. Det var en annen gruppe som holdt på med ett annet prosjekt, men det ser ut sm det er lagt på is foreløbig.

 

her er noen bilder fra en test tur, blir vel nødt til å mekke Kato Air og Norving liveries til disse etterhvert.

 

Dornier_00679.jpg

Dornier_00681.jpg

Dornier_00682.jpg

Dornier_00684.jpg

Dornier_00675.jpg

Dornier_00676.jpg

Dornier_00677.jpg

Dornier_00678.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da tar jeg Norving flåten da. Har begynt på ett paintkit da det foreløbig ikke er tilgjengelig. Her er 2 screenshots av noe jeg 'mekket' ihop løpet av 10 minutter.

 

Driver på å teste litt, er jo ikke aller beste oppløsning på texturene, men men, skal nå forsøke å se om det går å utbedre VC grafikkmessig og skape litt mer 'dybde', men igjen, det kommer ann på hvor mye, og hvor store/gode texturene i VC er (har ikke kommet så langt ennå ;) )

 

Om det er stoooooor interresse, så kan jeg gjøre ferdig en beta paint i løpet av kvelden. Den vil nok bare ha samme kvalitet som PAD sine modeller, men jeg tar mål av og faktisk forbedre orginalen så mye som mulig. Men jeg har 2 andre prosjekter som er 1'ste prioritet, derfor en 'beta' utgave i først omgang for de utålmodige.

 

Norving_00694.jpg

Norving_00695.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var den jeg tenkte på. Får håpe den blir sluppet en gang, mener å huske de ikke hadde bestemt seg for om det skulle bli free eller payware.

 

Men som det står på siden, utsatt på ubestemt tid, desverre (det var nå en gang i tiden) er jeg redd, har ikke vært mye bevegelse på den siden siden 5 mai :(

 

Så vi får klare oss med denne enn så lenge! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering.

 

Det ser ut som at dette kan ta litt lengere tid enn jeg trodde. Må jo snekre ihop ett nytt painkit fra scratch, og utfordringen blir å finne 'omrissene' til de forskjellige delene.....så det kommer til å bli mye fram og tilbake med flytting av linjer millimeter for millimeter...trenger vel ikke å si at dette er en VELDIG tidskonsumerende prosess..og det før jeg i det hele tatt kan begynne med en seriøs re-paint...og før det igjen, så må jo det som er mulig av detaljer males også. (husk, jeg prøver å male ett fly mer eller mindre uten å vite hvor 70% av flyet er....lol)

 

Brukte meste parten av gårsdagen med og teste diverse deler for å se hva som kan gjøres...og hva som ikke kan gjøres, og jeg tror jeg har ett klarere bilde nå av pro's & con's...

 

Men her er noen bilder av kjærra slik den er nå, kl 10:41

 

Cockpit: nye stoler, dører, front panel, og vegger

Norving_00711.jpg

 

En titt bakover: nye Kato Air stoler, nye veggplater og gulv

Norving_00709.jpg

 

Cockpit: Helt ny og 'klarere' overhead

Norving_00710.jpg

 

Utvendig er det gjort lite foreløbig, men nå maser folk fælt, så i løpet av dagen skal jeg gjøre ferdig en paint i PAD kvalitet (dvs uten nye rivet's og skjøter og annet snacks...MAO mer eller mindre slik du ser den på bildene i 2'ndre post) men MED det delvis modifiserte interiøret.

 

Hvis noen har peiling på farvene eller bilder fra en Norving maskin, hadde jeg satt pris på det :) (synes å huske det var blåe seter i den??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...