Gå til innhold

Gratis flightplanner


Arild Oldervoll

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg er fortsatt inne i prøvetiden til FSNavigator, og gruer meg til tiden går ut! Jeg kan heller ikke fordra flightplanner i hverken FS2000 eller FS2002. I FS2002 bruker jeg flightplanneren parallelt med FSNavigator (EXPORT), for da har jeg en bra autopilot og navigasjonscomputer i FSNavigator, samtidig som ATC-kontrollen referer til IFR-flight`en i FS2002 flightplanneren.

Hør nå på meg litt: Det er veldig kjedelig med add-ons som koster penger, men det er ikke sikkert FSNavigator hadde eksistert hvis den hadde vært gratis for, det ligger sikkert mye arbeid og penger investert i dette programmet, derfor må det koste litt penger (29$ er litt i overkant).

Vet ikke helt jeg, men hvis FSNavigator er et bra verktøy for deg, og du bruker FlightSimulatoren mye så synes jeg kanskje at du burde ta deg råd til å kjøpe adgangskode til spillet, istedenfor å velge et halvveis og dårlig program som du heller ikke kan fordra?

Jeg vurderer selv å kjøpe det. Det er den eneste add-on jeg i det hele tatt har vurdert å betale noe for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Christer Elde:

Heisann! Jeg er fortsatt inne i prøvetiden til FSNavigator, og gruer meg til tiden går ut! Jeg kan heller ikke fordra flightplanner i hverken FS2000 eller FS2002. I FS2002 bruker jeg flightplanneren parallelt med FSNavigator (EXPORT), for da har jeg en bra autopilot og navigasjonscomputer i FSNavigator, samtidig som ATC-kontrollen referer til IFR-flight`en i FS2002 flightplanneren.

Hør nå på meg litt: Det er veldig kjedelig med add-ons som koster penger, men det er ikke sikkert FSNavigator hadde eksistert hvis den hadde vært gratis for, det ligger sikkert mye arbeid og penger investert i dette programmet, derfor må det koste litt penger (29$ er litt i overkant).

Vet ikke helt jeg, men hvis FSNavigator er et bra verktøy for deg, og du bruker FlightSimulatoren mye så synes jeg kanskje at du burde ta deg råd til å kjøpe adgangskode til spillet, istedenfor å velge et halvveis og dårlig program som du heller ikke kan fordra?

Jeg vurderer selv å kjøpe det. Det er den eneste add-on jeg i det hele tatt har vurdert å betale noe for.

 

Da burde du vurdere FSmeteo også ! Utrolig mye bedre vær i simmen(ikke bedre men vises mere riktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag vet inte om NAV 1.9 eller vad den kan heta nu för tiden fungerar för 2002 men den var lika bra som FSNav för FS98 och den är gratis. 29$ är mycket med tanke på att det bara är ett tillägg och han sålt 30-40.000 st?

NAV hittar ni på flightsim.com som börjat fungera igen.

I NAV kan du i förväg ställa in vindhastigheten och få reda på ankomsttid osv. NAV placeras utanför Flight Simulator vilket kan kännas tryggt.

Om jag minns rätt saknar den autopilot, men vad ska man med den till? Den har man ju på panelen i flygplanet!

Åke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...