Bernt Sulebust Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Kom over denne som sikkert er interessant for enkelte av dere... http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14503582&sid=xz8rdf4vq3V688022&pos=null&tot=null Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Haha! Genialt! Noe å hatt på gutterommet når man skal se film og ikke vil komme hemningsløst nær andre fjertende kompiser.. Da er det fint man har armlen som avgrenser området man har "rett på" :grin: Siter
Members Ivar Hestnes Skrevet 25. august 2008 Members Skrevet 25. august 2008 Noe for Ivar Hestnes . hehe, flyvertinna trenger ikke eget sete da. Ho kan nå få sitte på fanget mitt :grin: Tro om dette er de samme setene som Geir Østvedt hadde for salg tidligere. Siter
Marius Helstad Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 hehe' date=' flyvertinna trenger ikke eget sete da. Ho kan nå få sitte på fanget mitt :grin:[/quote'] Og hvem er flyvertinna da Ivar^^?? Siter
Geir Teigo Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Noe for Ivar Hestnes . hehe' date=' flyvertinna trenger ikke eget sete da. Ho kan nå få sitte på fanget mitt :grin: Tro om dette er de samme setene som Geir Østvedt hadde for salg tidligere. [/quote'] Bingo Men det ble aldri noe kjøp dels p.g.a. at stolene var gamle og manglet noen deksel på armhvilere og dels p.g.a. en veto for kjøp av begge. Skulle gjerne hatt en av dem... men det viste seg vanskeligere enn jeg trodde å bli kvitt den andre. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 hehe' date=' flyvertinna trenger ikke eget sete da. Ho kan nå få sitte på fanget mitt :grin:[/quote'] Og hvem er flyvertinna da Ivar^^?? Det er vel Pus? :grin: Siter
Members Ivar Hestnes Skrevet 27. august 2008 Members Skrevet 27. august 2008 Det er pus foreløpig ja, hehe. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.