Gunnar van der Meeren Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Denne slutter ikke å imponere meg :grin: .... (Forøvrig bare en uferdig testpaint. Jeg øver meg på FSX teksturene :confused:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Flotte bilete Gunnar. B17 er ei flott dame. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 fine bilder,av en ww2 sliter det der ja Ser du leker deg med og slå av en av motorene.... eller var det en Fockewolf 190 som kom ned blant skyene og sjøt en salve etter deg? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. august 2008 Premium Medlem Del Skrevet 24. august 2008 Tøffe bilder! Er det hytta til naboen som tar i mot bombene :grin: . - Hun frister mer og mer denne dama. Er det du som har laget propell-texturene?? De ser meget bra ut, og mye bedre enn de nesten usynlige på A2A sin B-17. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 snasent, nå er nesten Fsx og denne dama solgt til meg. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Fine bilder av et fint fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Takker alle sammen! :grin: Ernst: Propellteksturen er original. Det eneste som virkelig svikter med denne, er lydpakken (men der gjør A2A erstatningen en god jobb :blush:) Den er også utfordrende å taxe. Halehjulet svinger fritt og er ikke direkte koblet til pedalene (som DC-3). Dette betyr en kombinasjon av differensialbrems og motorbruk. Heldigvis har jeg fått hjelp til å editere aircraft.cfg (slik vi også gjorde med DC-3). Nå responderer halehjulet direkte på rudder (selv om dette da ikke er helt realistisk - men iallefall praktisk :grin: :blush:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.