Truls Petter Elven Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Enda en paint i fra meg, G-BZHC fikk æren denne gangen gitt! Høykvalitetspaint og 100% realitisk Håper jeg rekker å få lagt den ut føre jeg drar til Miami til Mandagen... Kommentarer er bare hyggelig å høre det Siter
Mads Hjemmen Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 WOW! Dette var greier det. Flyet var eksepsjonelt fint, og eg likte vannet og skyene kjempe godt. Stå på og kom med flere paints! Siter
Stian Rolandsen Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Rett og slett grusomt.... grusomt vakkert. Blir det kun FSX denne gangen? Skulle gjerne sett en høykvalitets BA-paint til FS9 også. Siter
Truls Petter Elven Skrevet 16. august 2008 Forfatter Skrevet 16. august 2008 Takker for svar, dere Og Stian, denne kommer også til FS9... Trodde jeg skulle få flere kommentarer da men... Men uansett så er dette den siste bildeserien jeg legger av mine painter her... Følg med på http://www.mcphatstudios.net/index.php?/Le-Forum/ heretter for realease av paintene mine eller LDS forumet..... Siter
Aleksander Maaland Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Veldig pene bilder:) JA er også interessert til og ha denne til FS9 den var NYDELIG! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.