Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. august 2008 Premium Medlem Del Skrevet 7. august 2008 Pendler fortsatt mellom Norge og Australia, og for tiden er jeg mest i området rundt Brisbane. Her er det et aktivt flymiljø, flotte badestrender og hyggelige småflyplasser innen en radius på under halvtimen. Redcliffe er en slik flyplass, så når tørsten tar overhånd, foretrekker jeg å ta en pub-runde hit, for å slå av en flyprat med likesinnede........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Og så flyr du hjem igjen etter å ha tatt en øl Utrolig flotte bilder, og likte solnedgangen veldig godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Pub'en ja.. er vel der designeren av flyet også var før flyet havnet på tegnebrettet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. august 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 7. august 2008 flyr du hjem igjen etter å ha tatt en øl ..... ...øl(!?) å fysj nei, det får jeg ikke lov til av mamma, må nok holde meg til sitronbrus light :grin: . Pub'en ja.. er vel der designeren av flyet også var før flyet havnet på tegnebrettet Hehe, neida han hadde neppe fått idèen på noen pub. Designeren er Burt Rutan, en levende legende innen flydesign. Denne Rutan Long EZ ( fra AlphaSim) er et avansert og populært fly for hjemmebyggere. Liten, lett, rask og flyr som en drøm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Artig liten maskin du kuskar! Sitronbrus light. Kan eg og få ein neste gang? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.