Gå til innhold

Kveldstur på pub`en.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Pendler fortsatt mellom Norge og Australia, og for tiden er jeg mest i området rundt Brisbane. Her er det et aktivt flymiljø, flotte badestrender og hyggelige småflyplasser innen en radius på under halvtimen. Redcliffe er en slik flyplass, så når tørsten tar overhånd, foretrekker jeg å ta en pub-runde hit, for å slå av en flyprat med likesinnede........

 

aus1.jpg

aus2.jpg

aus3.jpg

aus4.jpg

aus5.jpg

aus6.jpg

aus7.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

flyr du hjem igjen etter å ha tatt en øl

 

..... :o ...øl(!?) å fysj nei, det får jeg ikke lov til av mamma, må nok holde meg til sitronbrus light :grin: .

 

Pub'en ja.. er vel der designeren av flyet også var før flyet havnet på tegnebrettet

 

Hehe, neida han hadde neppe fått idèen på noen pub. Designeren er Burt Rutan, en levende legende innen flydesign. Denne Rutan Long EZ ( fra AlphaSim) er et avansert og populært fly for hjemmebyggere. Liten, lett, rask og flyr som en drøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...