Ådne Lie Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Hei dere. Jeg har kjøpt med Piper Dakota fra dreamfleet, og jeg synes ikke den sjekklista som fulgte med er noe helt tess, så jeg jeg spør; ,Er det noe her i Norge som har sjekklista til Piper Daktota 236 som kunne sendt denne på mail til meg? Min adresse er: aadnelie@online.no Ådne Siter
Helge Sakkestad Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Har en REAL Piper Archer checklist, skall jeg prøve å skanne den inn og sende til deg? (Har vell noe av de samme prosedyrene). Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Sjekklister ligger ofte på flyklubbenes hjemmesider, så kan være en idé å sjekke der. Siter
Ådne Lie Skrevet 7. august 2008 Forfatter Skrevet 7. august 2008 Det hadde vært koselig om du kunne scannet den. Takk skal du ha . Ådne Siter
Mads Hjemmen Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Ta en titt her http://www.eflightmanuals.com/detail/itemListCat.asp?cID=2610 Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 De som det ble linket til er jo trykte manualer, da. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Sjekklister ligger ofte på flyklubbenes hjemmesider' date=' så kan være en idé å sjekke der. [/quote']Får å få tilgang til sjekklistene må du som regel stå oppført som medlem i klubben,og ha tilgang til medlemssidene. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.