Gå til innhold

Iron Mic, ENGM denne gangen....


Gunnar Seljeseth

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Synd du ikke var 10 min lenger da, for da hadde du hatt 11 fly :)

 

I kveld fløy jeg forsovet min første STAR online (andre gang totalt..), og det gikk sånn nogenlunde...

 

Men et spørsmål ang denne iron mic tingen..er det en slags konkurranse om å ha ATC mest mulig pålogget eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og?

Ingen andre var på, så da tok Werner vakta, er ikke det ene og alene positivt? Slutt å syt og vær glad for at du slapp det selv!

 

Jeg må bare benytte anledningen til å berømme hver og en av dere for en sinnsyk laginnsats, det er jo helt vilt! :D

Jeg har ikke fått muligheten til å fly selv ennå og holde dere litt med selskap, men det håper jeg at skal ordne seg i løpet av morgendagen!

Sinnsykt bra jobbet, karer!! Stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi i gang med den siste dagen av Iron Mic løpet. Jeg kommer til å sitte til kl. 1200z (1400 norsk tid). Det er desverre også det siste jeg kan sitte, så nå håper jeg noen kan avslutte dette med stil!

 

Jeg sjekket nettopp VATSIM-statistikken, og den viste at vi hadde passert 106 timer. Så om vi kan holde en kontinuerlig dekning av ENGM_APP frem til kl. 2400z (kl 0200 norsk tid, natt til søndag), så er vi ikke bare så godt som garrantert Iron Mic, vi slår også svenskenes rekord! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ergrer meg at jeg er på ferie mens dere driver på med dette, hadde ikke hatt noe imot å være med. Dog skal jeg ikke klage, Spania med 35-40 grader i sola og 26 grader i havet, pluss señoritas som ikke akkuratt har vinterklær på ;) Bra innsats i allefall! Kos dere på virtual røyken siste timene, og lykke til med Iron Mic.

 

God restrerende ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...