Werner Rafteseth Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg logga på så snart jeg så beskjeden din, Kai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Supert at folk hjelper til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Jeg kan logge på kl. 2400 norsk tid om ønskelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Den er grei, jeg logger av 24:00 jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Får jeg lov til å spørre hvor mange timer dere har vært på nå ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Alt for mange. Jeg har hatt ca 20. Og det er flere som har hatt noe av det samme som meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Vi har passert 62 timer i alle fall (jfr. VATSIM.net staitstikken)... Den inkluderer ikke dagen i dag, så antakelig 80+ timer totalt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Da var jeg avlogget etter ca. 3 timer tror jeg det ble. Takk til de 10 flyverne jeg har hatt innom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Synd du ikke var 10 min lenger da, for da hadde du hatt 11 fly I kveld fløy jeg forsovet min første STAR online (andre gang totalt..), og det gikk sånn nogenlunde... Men et spørsmål ang denne iron mic tingen..er det en slags konkurranse om å ha ATC mest mulig pålogget eller noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Er vel mest mulig timer på en ATC-posisjon på en uke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Da nærmer jeg meg 12 strake timer, så jeg håper på avløsning om ikke alt for lenge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg tok over for Gunnar, men jeg trenger en avløser klokken 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Da er engm_app online igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Flott. Jeg kan stille fra klokken 20-21 i kveld igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Da har Kai tatt over for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Logger av 18.00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 jeg logger av 18.45, fint hvis noen tar over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg er på, men må dra rundt klokka 21, skal på jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Var det ikke du som sa du kunne stille FRA 20-21 tiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Og? Ingen andre var på, så da tok Werner vakta, er ikke det ene og alene positivt? Slutt å syt og vær glad for at du slapp det selv! Jeg må bare benytte anledningen til å berømme hver og en av dere for en sinnsyk laginnsats, det er jo helt vilt! Jeg har ikke fått muligheten til å fly selv ennå og holde dere litt med selskap, men det håper jeg at skal ordne seg i løpet av morgendagen! Sinnsykt bra jobbet, karer!! Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nå har vi kommet opp i ganske mange timer. Håper noen som har anledning til å sitte Oslo, faktisk gjør det. Sånn at vi får denne i boks. Husk, det er bare en dag igjen som vi kan holde på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Da har jeg tatt ENGM_APP igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Inge Larsen Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Gull, da kommer jeg på igjen ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Var det ikke du som sa du kunne stille FRA 20-21 tiden? Jeg sa så, men jeg er telefonvakt i helgene, og måtte på jobb klokken 21:15. Jeg hadde egentlig fått beskjed om at jeg ikke skulle jobbe, men fikk kontrabeskjed. Hilsen Werner (som forøvrig fortsatt er på jobb). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Inge Larsen Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Takk til alle kontrollere i kveld! Hadde tre fabelaktige flights på tvers av skandinavia Nå er det natta! :grin: TI Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Da er vi i gang med den siste dagen av Iron Mic løpet. Jeg kommer til å sitte til kl. 1200z (1400 norsk tid). Det er desverre også det siste jeg kan sitte, så nå håper jeg noen kan avslutte dette med stil! Jeg sjekket nettopp VATSIM-statistikken, og den viste at vi hadde passert 106 timer. Så om vi kan holde en kontinuerlig dekning av ENGM_APP frem til kl. 2400z (kl 0200 norsk tid, natt til søndag), så er vi ikke bare så godt som garrantert Iron Mic, vi slår også svenskenes rekord! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Da har jeg tatt unna det jeg kan, nå må jeg få meg litt søvn. Så håper jeg det er noen som kan sørge for mest mulig dekning på ENGM_APP i løpet av de siste 12 timene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ergrer meg at jeg er på ferie mens dere driver på med dette, hadde ikke hatt noe imot å være med. Dog skal jeg ikke klage, Spania med 35-40 grader i sola og 26 grader i havet, pluss señoritas som ikke akkuratt har vinterklær på Bra innsats i allefall! Kos dere på virtual røyken siste timene, og lykke til med Iron Mic. God restrerende ferie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Noen som kan ta over snart? Ikke lenge til jeg må gå. Har fått logga 3,5 time hvertfall nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg har mulighet utover kvelden; så det er bare å gi beskjed enten på MSN eller Skype Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.