Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Synd du ikke var 10 min lenger da, for da hadde du hatt 11 fly :)

I kveld fløy jeg forsovet min første STAR online (andre gang totalt..), og det gikk sånn nogenlunde...

Men et spørsmål ang denne iron mic tingen..er det en slags konkurranse om å ha ATC mest mulig pålogget eller noe sånt?

Skrevet

Og?

Ingen andre var på, så da tok Werner vakta, er ikke det ene og alene positivt? Slutt å syt og vær glad for at du slapp det selv!

Jeg må bare benytte anledningen til å berømme hver og en av dere for en sinnsyk laginnsats, det er jo helt vilt! :D

Jeg har ikke fått muligheten til å fly selv ennå og holde dere litt med selskap, men det håper jeg at skal ordne seg i løpet av morgendagen!

Sinnsykt bra jobbet, karer!! Stå på! :)

Skrevet

Nå har vi kommet opp i ganske mange timer. Håper noen som har anledning til å sitte Oslo, faktisk gjør det. Sånn at vi får denne i boks. Husk, det er bare en dag igjen som vi kan holde på :)

Skrevet
Var det ikke du som sa du kunne stille FRA 20-21 tiden?

Jeg sa så, men jeg er telefonvakt i helgene, og måtte på jobb klokken 21:15. Jeg hadde egentlig fått beskjed om at jeg ikke skulle jobbe, men fikk kontrabeskjed.

Hilsen Werner (som forøvrig fortsatt er på jobb).

Skrevet

Da er vi i gang med den siste dagen av Iron Mic løpet. Jeg kommer til å sitte til kl. 1200z (1400 norsk tid). Det er desverre også det siste jeg kan sitte, så nå håper jeg noen kan avslutte dette med stil!

Jeg sjekket nettopp VATSIM-statistikken, og den viste at vi hadde passert 106 timer. Så om vi kan holde en kontinuerlig dekning av ENGM_APP frem til kl. 2400z (kl 0200 norsk tid, natt til søndag), så er vi ikke bare så godt som garrantert Iron Mic, vi slår også svenskenes rekord! :grin:

Skrevet

Ergrer meg at jeg er på ferie mens dere driver på med dette, hadde ikke hatt noe imot å være med. Dog skal jeg ikke klage, Spania med 35-40 grader i sola og 26 grader i havet, pluss señoritas som ikke akkuratt har vinterklær på ;) Bra innsats i allefall! Kos dere på virtual røyken siste timene, og lykke til med Iron Mic.

God restrerende ferie :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...