Gå til innhold

Kalkunen har landet.....


Anbefalte innlegg

Fikk Amerikapakke fra MAAM forleden - endelig er Avengeren på plass i hangaren min. For dere som liker MAAM's B-25 og C-47/DC-3, er denne en solid oppfølger.

Dere vil neppe bli skuffet. :grin:

Denne modellen har tatt flere år å utvikle, og det er vel en lettelse at prosjektet endelig har landet. Detaljene er overstrømmende, og det finnes mange liveries og modellvarianter i pakken. Klumpete er den, men den flyr som en drøm..... :grin:

 

Den er opprinnelig laget for FS9, men skal kunne fungere greit i FSX også (det skal jeg teste snart.... :grin:)

 

tbm.jpg

 

tbm0.jpg

 

tbm1.jpg

 

tbm2.jpg

 

tbm3.jpg

 

tbm4.jpg

 

tbm5.jpg

 

tbm6.jpg

 

tbm7.jpg

 

tbm8.jpg

 

tbm9.jpg

 

tbm10.jpg

 

tbm11.jpg

 

tbm12.jpg

 

tbm13.jpg

 

tbm14.jpg

 

tbm15.jpg

 

tbm16.jpg

 

tbm17.jpg

 

tbm18.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Flott sak, knallgode bilder!!!! Merkelig nok har det vært stille rundt denne utgivelsen, og det skyldes nok at den kun er for FS9. Mange av oss mest ivrige warbird-interesserte har ventet i en evighet på denne godbiten, og i likhet med meg har de fleste forlengst gått over til FSX. Den fungerer sikkert på ett vis i FSX, men vil da være "portover", så den vil mangle en rekke funksjoner, i tillegg til dropp i frps. Men det blir spennende å høre hva du erfarer, dersom du prøver den i FSX.

 

MAAM har jo vært blant topp-utviklerne, men de falt noe av lasset, da de droppet å bli med over i FSX. Nå har de kommet på andre tanker, og har begynt på en ny DC-3 i ekte FSX-format, men det spørs om de klarer å nå igjen utviklingen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...