Gunnar van der Meeren Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Fikk Amerikapakke fra MAAM forleden - endelig er Avengeren på plass i hangaren min. For dere som liker MAAM's B-25 og C-47/DC-3, er denne en solid oppfølger. Dere vil neppe bli skuffet. :grin: Denne modellen har tatt flere år å utvikle, og det er vel en lettelse at prosjektet endelig har landet. Detaljene er overstrømmende, og det finnes mange liveries og modellvarianter i pakken. Klumpete er den, men den flyr som en drøm..... :grin: Den er opprinnelig laget for FS9, men skal kunne fungere greit i FSX også (det skal jeg teste snart.... :grin:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. august 2008 Premium Medlem Del Skrevet 1. august 2008 Flott sak, knallgode bilder!!!! Merkelig nok har det vært stille rundt denne utgivelsen, og det skyldes nok at den kun er for FS9. Mange av oss mest ivrige warbird-interesserte har ventet i en evighet på denne godbiten, og i likhet med meg har de fleste forlengst gått over til FSX. Den fungerer sikkert på ett vis i FSX, men vil da være "portover", så den vil mangle en rekke funksjoner, i tillegg til dropp i frps. Men det blir spennende å høre hva du erfarer, dersom du prøver den i FSX. MAAM har jo vært blant topp-utviklerne, men de falt noe av lasset, da de droppet å bli med over i FSX. Nå har de kommet på andre tanker, og har begynt på en ny DC-3 i ekte FSX-format, men det spørs om de klarer å nå igjen utviklingen??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bent Stoa Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Vakkert, vakkert og bare vakkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Den ser jo helt utrolig flott og detaljerik ut med detaljer ned til nærmest det minste. Bildene er nydelige og de lyver som sagt ikke. Absolutt noe å gå til anskaffelse av. Der er noget eget med disse propeller maskiner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Flott dette, Gunnar Åssen er flyfølelsen på denne da? PS. skal hilse i fra våres felles venn i fra Nederland jepp, Leen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Takker alle sammen. Er ennå ikke ferdig med å utforske denne i FS9 - den har en del spesialfunksjoner som skal testes ut før jeg starter på FSX installasjonen. Flyfølelsen er meget bra :grin: PS. skal hilse i fra våres felles venn i fra Nederland Hvem av dem da......Leen? :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jepp, Leen ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.