Paulo Fernandes Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 I går tok jeg min første testtur på Kai Tak flyplass. Sceneryet er som sagt før på dette forumet noe av det råeste noen gang lagd til FS2004, kanskje til og med det beste sceneryet noensinne :grin: Her er mange bilder fra min første landing på Kai Tak. Approachen gjorde meg konsentrert så jeg klarte å holde fokus på guidance lysene og rullebanen noe som førte til en bra landing Kai Tak flyplass: Begynt høyresvingen fra checkerboard og følger guidance-lysene: Flyr over boligområdene i Hong Kong by: Bilde tatt fra en ås ovenfor byen: Sett fra copilotens view: Perfekt inn på "glideslope": Nærmer oss minimums: Sett fra motorveien ved flyplassen: "100": Touchdown, og jeg kan puste lettet ut :grin: Takk for meg, gjør som bildet sier :grin: Lite videoklipp for de som er interessert i hvordan landingen gikk: eYrodeY-xbw Tid brukt på redigering til sammen: 2 timer og 30 min :tired: Fly: PMDG 747-400 Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Omg :crazy: Råe bilder, rwy så helt ekte ut! EDIT: Havet Siter
Mads Hjemmen Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 FY FLATE! MÅLLØS, men det eneste jeg kan si er: PAULOKVALITET!! Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Mads, her må det være lov å bruke kraftigere ord Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Ahh! Elsker bildene dine Paulo! Siter
Nils Erik Eriksen Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Kjempeflotte bilder, kl 20.00 skyter de opp fyrverkeri Mvh Nils Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Fy søren! Dette er bare helt målløst! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Flotte bilder! Siden du snakker så varmt om dette sceneryet, kanskje du vil dele hvem som har laget dette med oss "uoppdaterte"? :grin: Det vannet der.. Gi meg noen stikkord! Siter
M E Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Er nok FlyTampa som (igjen) gir ut et av verdens flotteste scenery... Siter
Paulo Fernandes Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Skrevet 22. juli 2008 Flotte bilder!Det vannet der.. Gi meg noen stikkord! Photoshop, Photoshop og Photoshop Kult å leke FSX med FS9 ass! Takk for kommentarene! Paulokvalitet som disse blir det nok en god stund til nå. Har masse annet å tenke på framover til skolestart. Men skal poste litt inflight-bilder vider da. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Ah, I see. Jeg som hadde forhåpninger om at jeg ENDELIG kunne få ett helt fantastisk vann i FS9.. I WISH! :grin: Siter
Paulo Fernandes Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Skrevet 23. juli 2008 For de som er interessert har jeg også noen av bildene i større format: Mvh Paulo Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Nice Paulo! Nice!!!!! :grin: :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.