Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. juli 2008 Premium Medlem Del Skrevet 20. juli 2008 [color:#990000]Spitfire IX i norske farger [/color]. Jens-Ole Kjølberg har selv presentert dette nydelige arbeidet, men jeg må bare henge meg på med en stooor takk for de norske repaintene til RealAir Spitfire. Her er det ikke bare malt på norske roundels, men lagt stor flid i detaljer som norskprodusert maling, tekst og "slitasje". I et flyhistorisk perspektiv er dette en virkelig godbit for FS-miljøet!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Takk for hyggelige ord og svært fine bilder! Synes Spit'n ser jævli bra ut med norsk roundel Jeg har brukt 32bit texturer for best mulig kvalitet, og selv om filstørrelsen blir ganske stor, takler denne modellen slike texturer svært godt. Og resultatet blir myyyye bedre enn vanlige DXT texturer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ser forresten at det har sneket seg med to små feil på mine texturer til FNC; C'n på babord side består av to texturer og den ene er en pixel rad feil (for høyt opp) og tror det ikke er synlig på dine bilder, men mye tyder på at jeg kopierte feil texturer til pakka slik at C'n på styrbord side er speilvendt. Beklager, nye texturer skal komme. Gikk tydeligvis litt i surr med fire painter i en pakke, men tror de tre andre skal være ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Stiller meg i køen av takknemlige gratulanter. Det er et nydelig stykke arbeid som er gjort her. Du har en utrolig sans for detaljer Jens-Ole :grin: :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Sykt bra arbe! Elsker dette flyet :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.