Gå til innhold

Takk til Jens-Ole!


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

[color:#990000]Spitfire IX i norske farger [/color]. Jens-Ole Kjølberg har selv presentert dette nydelige arbeidet, men jeg må bare henge meg på med en stooor takk for de norske repaintene til RealAir Spitfire. Her er det ikke bare malt på norske roundels, men lagt stor flid i detaljer som norskprodusert maling, tekst og "slitasje". I et flyhistorisk perspektiv er dette en virkelig godbit for FS-miljøet!!

 

fn4.jpg

fn5.jpg

fn1.jpg

fn2.jpg

fn3.jpg

fn6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser forresten at det har sneket seg med to små feil på mine texturer til FNC; C'n på babord side består av to texturer og den ene er en pixel rad feil (for høyt opp) og tror det ikke er synlig på dine bilder, men mye tyder på at jeg kopierte feil texturer til pakka slik at C'n på styrbord side er speilvendt. Beklager, nye texturer skal komme. Gikk tydeligvis litt i surr med fire painter i en pakke, men tror de tre andre skal være ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...