Thomas Hjelset Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Hei! Da har jeg den siste uken prøvd meg på transatlantiske operasjoner! Jeg har hatt besøk av Kim Jørgen Brenna fra Kristiansand og det fører automatisk til veldig mye flyging! Turene har gått over til USA! Her er tre bilder fra tre av fire turer over dammen... Har funnet ut at intercontinentale ruter er gøyere enn jeg trodde Ha en fin dag! Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Masse flygning og lite søvn er en liten del av den historien. Du glemte COA 767? Siter
Thomas Hjelset Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Skrevet 16. juli 2008 Masse flygning og lite søvn er en liten del av den historien. Du glemte COA 767? Ja... vi tok ikke noen bilder fra den turen... Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Pene bilder av lekre fly! Likte det første best. Hvem sine modeller er det? (PS: Kontinental/interkontinental skrives med K på norsk, ikke med C ) EDIT: pga. misforståelser, hehe :grin: Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Flotte bilder Det skrives Continental over hele verden, siden det er navnet på et flyselskap. Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Flotte bilder Det skrives Continental over hele verden' date=' siden det er navnet på et flyselskap. [/quote'] Jeg tenkte på ordet "kontinental", ikke på flyselskapet Siter
Thomas Hjelset Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Skrevet 18. juli 2008 Tusen takk for kommentarer Hvem sine modeller er det? (PS: Kontinental/interkontinental skrives med K på norsk' date=' ikke med C )[/quote'] 1. Bilde 1: Overland-modell Bilde 2: Overland-modell Bilde 3: Wilco-modell 2. Jeg har helt bevisst skrevet interContinental, fordi den lille setningen som er i overskriften faktisk er skrevet på engelsk og da blir det riktig med Going Intercontinental Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.