Vidar Solheim Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Tenkte denne kunne være noe å dele: (Mulig denne har blitt delt på forumet her før) Helicopter flight training manual Litt teori å tips om å fly helikopter! Var noe interesant stoff her for dem som har en drøm om å bli helikopter pilot! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 har ikke sett den før. Men på faa.gov så ligger jo pensumet til FAA PPL-H. ER kanskje bedre det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Solheim Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Ja, det hørtes ikke gale ut! Hvordan finner jeg frem til pensummet på sidene deres? Finner ikke frem der jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Her er direktelink: http://www.faa.gov/library/manuals/aircraft/media/faa-h-8083-21.pdf Spennende lesning om man er interessert i helikopter. Har kommet ganske langt i boka jeg nå. Flyr du helikopter, Vidar? Eller er du bare interessert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Solheim Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Er svært interessert! Dvs. Jeg har prøvt å fly både Huges 300 og B3. B3 var noe i klasse for seg selv. Ganske konstant på stikka. Det gir jo mersmak når man får prøvt seg litt. Hadde jeg hatt klar finansiering hadde jeg ikke ventet lenge med å kontaktet en skole Takker for linken. Mye interesant lesestoff foran meg der ser jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Gjesdal Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Spennende det der! Kommer nok til å lese det. Tar det opp hele PPL-H pensumet innen helikopterlære (FAA)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 I følge en som har jobbet som instruktør i USA, så ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Nigardsoy Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg tror jeg heller kjøper boken i papirformat, så jeg slipper å stirre på skjemen hele tiden. Liker egentilig ikke å lese så my på dataskjerm. Forresten: Den kan kjøpes her og her finner du annet stoff å lese, samt prøver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.