Andreas Grindvoll Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hvordan ville du fått en EC-135 ut av ei snøfonn? RSc5mRTHdVY Kjekt å ha fenstron! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Fy feite. Hva er fenstron ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Spurte onkel google :grin: http://en.wikipedia.org/wiki/Fenestron Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Spurte onkel google :grin: http://en.wikipedia.org/wiki/Fenestron Det der er ikke onkel google men tante Wicki Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Sorry, Men spurte onkel google først, og han sa jeg skulle spørre tante Wicki :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Are Pettersen Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hehehe! Dagens. Men seriøst, den takeoffen der var spesiell for å si det mildt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Artig at du linker til vidoen jeg la ut^^, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Artig at du linker til vidoen jeg la ut^^' date=' [/quote'] Hehe, verden er jammen liten! Hvor fant du den egentlig? Ser du fant den online. Var det flere tilsvarende videoer der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Nei, jeg husker den var lagt ut her for lenge siden, så har jeg brukt ganske lang tid på å finne den igjen, men etter en del googling fant jeg den på et tysk forum. Var bare en link, så var ikke noe særlig mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hehehe! Dagens. Men seriøst' date=' den takeoffen der var spesiell for å si det mildt. [/quote'] Dagens? Dagens Film? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Dagens tråd, vel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Are Pettersen Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ja hvorfor ikke, vi sier dagens tråd! Men tenkte mest på onkel Google og tante Wiki... Den satt! Sikkert bare dere som trigget den "dype" humoren i meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Var usikkert på om det var tråden eller Google/wiki du synes var bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Gjesdal Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Spade og snøskuffe er oppskrytt :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.