Per-kristian Jensen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Heisann! Noen som vet hvorfor i allvideste verden det er 2 F-16 som sirkler rundt huset mitt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 De sporer ulovlig bruk av scannere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 De sporer ulovlig bruk av scannere! :confused: Ulovlig bruk av scannere? Hvaslags scannere? Bilde-scannere??? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Var vel ment som en spøk fra Espen sin side, og han mente nok RADIO-scannere, et redskap for å kunne lytte til flyradio, politiradio, brann, AMK og alt sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 RADIO-scannere, et redskap for å kunne lytte til flyradio Er ikke det lov??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvis du leser innlegget mitt en gang til, og studerer den litt nærmere vil du se at jeg skrev: Var vel ment som en spøk fra Espen sin side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det var vell på tide at myndighetene begynte å sirkle deg inn PK. Du har jo tross alt fått holde på fritt nå i flere år. Lykken er vell at du bor i et så bebodd område at dem ikke turte slippe bombene. :grin: :grin: :grin: :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 haha! Nånei ikke flere år. Mere 3dager du... Kjøpte fra Daniel under Bodø Airshow Men uansett endra jeg posten min da det faktisk ER ulovlig å vidreformidle informasjonen du hører på scanneren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.