Gå til innhold

Antonov Design Bureau til ENGM


Tore Stabell Kuloe

Anbefalte innlegg

man kunne kanskje beregne hvor høy promille en SAS-kaptein må ha for å oppføre seg like tullete;) det tror jeg er en skikkelig julebordspromille!

Men det er språket det skorter på selvfølgelig, og når det er så dårlig blir det jo direkte farlig.

 

Er det ingen som kan bekrefte om det er Mriya'en eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- det er jo sjelden man hører på Gardermoen Director ting som "hva er det du driver med nå"' date=' og "hvilken rullebane er det du er på vei til nå, egentlig", og "vær så snill å ikke synk noe mer, bare fly rett fram nå"

 

[/quote']

 

 

 

Hahaha!

 

Det sies å være An225...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at det er 225'en det er snakk om om de snakker dårlig engelsk. Må si at av de russerne jeg har "gleden" av å snakke med daglig er 225-pilotene bortimot det beste jeg har hørt på radioen, ikke så rart kanskje, siden de flyr så mye utenfor det tidligere Sovjetomådet. Tipper selv at dette var en Antonov 72 eller 74.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...