Gå til innhold

Bilder på forumet.


Anbefalte innlegg

Akkurat. Da fikk jeg svar på det. Takker og bukker.

Da blir det dårlig med bilder for min del.

Hadde tenkt og poste noen få av en liten flytur jeg hadde på morran i dag.

En kompis av meg har akkurat fått lappen på micro fly og vi tok ei lita runde med hans LN-YMS Jabiru 450.

Dette er det desidert minste flyet jeg noen gang har vært oppi, men du verden så gøy. For en flyopplevelse. Stekende sol, skyfritt, nesten ingen termikk så tidlig vi var ute (takeoff 0730 fra Mesnali) Etter noen runder rundt Lillehammer satte vi kursen nordover før vi snudde på Ringebu og over fjellet mot Dokka. Landet der og skravla litt før hjemtur. Etter ett par runder til over byen var det tid for en spennende landing i Mesnali igjen. Flyet er utrolig glatt og uten luftbrems så man må bruke god tid på å få ned hastigheten. Kjempegøy.

Microfly fikk en helt ny betydning for meg etter denne turen. Jeg trodde microfly stort sett var en tøy vinge med ett lite badekar man satt i foran et sur 2 takter som hyler og skriker før den stopper.

Uansett blir det mye lufteturer med denne maskina i sommer. Gler mæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kanskje er noen som har stått opp litt på det gærn'e beinet her inne idag.. ;)

 

Jeg har aldri postet bilder med den nye "litt upopulære" metoden, men slik jeg tolker bruksanvisningen der skal det være at du med denne bare velger der du har bildet/bildene på din egen maskin og så lastes det opp på serveren(?) til flightsim.no.

 

Men den gamle gode Screenshot(Arkiv)-metoden har jeg gjort noen ganger. Der må du først laste opp slik at de bildene du vil vise får en internettadresse. Det er flere forskjellige steder hvor man gratis kan laste opp bilder, men Photobucket ser jeg er endel brukt av flere her inne. Når bildet/bildene har fått en internettadresse (f.eks. "http://i112.photobucket.com/albums/n192/paulof1/Thomson11f.jpg") så kopierer du og limer inn denne adressen boksen som dukker opp når du trykker "Enter an image".

 

Skal du ha inn flere bilder bare limer du en etter en av resp. adresser in i boksen før du velger vanlig "Forhåndsvis innlegg" for å se hvordan det ser før du endelig poster de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...