Frank Ånstad Skrevet 7. november 2001 Skrevet 7. november 2001 Til orientering: Har sjekket programmet til TV-kanalen Discovery for 7/11. Der kommer bl.a. følgende: Onsdag 7. November kl. 22:00 - 23:00 Dokumentarserie Kan ny teknologi gjøre himmelen tryggere i det 21. århundre? Vil vi noen gang oppleve fullstendig sikkerhet i luften? Dette programmet tar seerne med seg inn i cockpitene og kontrolltårnene for å se hvor teknologi og flyging møtes Varighet: 01:00 FLYFRAKTERE (DC-8) Torsdag 8. November kl. 00:00 - 01:00 Dokumentarserie Et forbløffende bilde av flygerne som frakter vanskelig last til steder hvor ingen andre vil dra Varighet: 01:00 Frank. [ 07-11-2001: Endret av: Frank Ånstad ] Siter
Bjørn R. Nyberg Skrevet 7. november 2001 Skrevet 7. november 2001 Takk for opplysningene! Mvh Bjørn Siter
tomkrist Skrevet 7. november 2001 Skrevet 7. november 2001 Sistnevnte har jeg sett minst to ganger og jeg kan bare anbefale den for alle flyelskere! Da forstår man at det ikke bare er å være pilot,hehe...særlig når flyvelederne snakker så dårlig Engelsk som de viser ett eksempel på. T.K Siter
Bjørn R. Nyberg Skrevet 7. november 2001 Skrevet 7. november 2001 Kan bare bekrefte siste innlegg! Går ut fra at det er programmet om Cargo Lion (Luxembourg-stasjonert) som er et "must" for alle flysimmere. Desverre er selskapet gått konkurs, slik jeg nevnte i et innlegg for noen måneder siden. Mvh Bjørn Siter
Einar Kristiansen Skrevet 7. november 2001 Skrevet 7. november 2001 ENIG!!"Sky-trucker" heter programet,djævelsk bra!!får b.l.a være med på en" missed app" Bør sees!! [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] LN-EMK(HEAVY) VWF-040 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.