Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til orientering:

Har sjekket programmet til TV-kanalen Discovery for 7/11. Der kommer bl.a. følgende:

Onsdag 7. November kl. 22:00 - 23:00

Dokumentarserie

Kan ny teknologi gjøre himmelen tryggere i det 21. århundre? Vil vi noen gang oppleve fullstendig sikkerhet i luften? Dette programmet tar seerne med seg inn i cockpitene og kontrolltårnene for å se hvor teknologi og flyging møtes

Varighet: 01:00

FLYFRAKTERE (DC-8)

Torsdag 8. November kl. 00:00 - 01:00

Dokumentarserie

Et forbløffende bilde av flygerne som frakter vanskelig last til steder hvor ingen andre vil dra

Varighet: 01:00

Frank.

[ 07-11-2001: Endret av: Frank Ånstad ]

Skrevet

Sistnevnte har jeg sett minst to ganger og jeg kan bare anbefale den for alle flyelskere! Da forstår man at det ikke bare er å være pilot,hehe...særlig når flyvelederne snakker så dårlig Engelsk som de viser ett eksempel på.

T.K

Skrevet

Kan bare bekrefte siste innlegg! Går ut fra at det er programmet om Cargo Lion (Luxembourg-stasjonert) som er et "must" for alle flysimmere. Desverre er selskapet gått konkurs, slik jeg nevnte i et innlegg for noen måneder siden.

Mvh Bjørn

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...