TOS Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det er gryyyytidleg morgon.....eller var det veldig sein kveld? Uansett. Det er på tide for CAPFlight 11 å ta til lufta. Turen skal gå over fjella og destinasjonen er Juneau Intl. kor eg skal på møte med sjefen (skumle saker det der med møter med sjefen... :eek: ) Uansett... over til bileta. Flyet står på rampen og ventar. Det er kjølig i lufta, og skyene ser skummelt trugande ut. Eg klatrar ombord og gjer klar maskina for oppstart. Kaffitermosen er klar, og frokosten ligg i nisteboksen. Etter nokre få minuttar er eg i lufta. Reknar med at eg vekte eit par av naboane og nokre få bikkjer under avgang... men folk i Skagway er nå reimeleg vant med mine rare avgangstider... Eg putrar ut fjorden og legg byen bak meg. Skydekket dekkjer delar av fjella og eg må halde meg lågt over terrenget for å gå klar. Det ser ut som om det skal byrje å regna. Eg vonar at eg slepp regn ettersom pakninga rundt vindauga mitt ikkje er heilt tett og det vert nokså fuktig i cockpit under regnvêr. Eg tek sikte på eit pass mellom to fjelltoppar og satsar på at eg kjem igjennom der. Sola står opp i aust og legg eit gult skjær over naturen rundt og under meg. Er godt eg ikkje har terrengvarsling i maskina. Hadde blitt heilt tussete av den pipinga og hylinga :grin: Is? Snø? Fjell? jepp alt på ein gang. Ergo, ein kaldt, glatt hard ting eg kan treffe. Snødekte fjellområdet strekjer seg ut under meg og eg ser ned på nokre galningar som er på telttur. Vêret ser ut til å betra seg litt og eg ser fram til å strekje på beina att. Sola er komen opp og badar flyet mitt med varmt ljos og det vert rett treveleg i cockpit. Juneau (sjunå) i sikte. Juneau traffic, Capflight eleven, 2 mile final runway eight. Isbrêen ligg der og knakar i fjellsida medan eg putrar inn for landing. Short final runway eight. Like før touchdown. Eg avsluttar turen med ei fin trepunktslanding. Vel parkert og fortøyd. Eg ruslar over til kontoret til sjefen og undrar meg over kva han kan ha å seia så tidleg på morgonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Som alltid; NYDELIG! Elsker bildehistorier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolai.R.Haugen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Bra bilder!!! Fine lys hvor fikk du det fra? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. juni 2008 Premium Medlem Del Skrevet 3. juni 2008 Vilt og vakkert, eventyrisk bra. Nå må du snart sette kursen nordover mot Alaska Real, finne deg en sliten Beaver og sette i gang egen bussiness . Hva med " Sønstabø Air Service - både over og under vann...." :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Helt fantastisk, Torstein :grin: Hvor lang tid brukte du på denne turen? Og hvilke lys bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nydelig og stemningsfulle bilder Torstein og velkommen til Alaska igjen Herlig fortelling og håper du fikk positive nyheter av "sjefen" og ingen overhövling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Flotte bilder, Torstein :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Larssen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Liker historiene dine! Får en følselse at jeg er der på ekte :grin: Gleder meg til neste historie fra Alaska Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 konge, dette her er super bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Takkar for kommentarane folkens. Turen tok snaue 50 minuttar totalt. Er ikkje lange stubben om du flyg direktelinje. Men det er til dels vrient i Alaska. Lysa er ein heimemekk av ein kamerat, så eg kan diverre ikkje gi dei vidare. Ernst: Kjem du og blir med å starte opp "Sønstabø & Furuhatt Norwegian Expeditions" ? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hvilken moddel er Beaveren din ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Beaveren er Aerosoft sitt produkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Flotte bilder Torstein! Husker du snakka om denne fuglen på en av Norwegian eagles turene. Terrain Warning kan skrues av vettu :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.