Hans Fredrik Sunde Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Rota rundt i FSX files mappa og redigerte (kontrast/farge/beskjær) noen bilder. Her er noen: Dessverre går noe av kvaliteten og oppløsningen bort når man redigerer :mad: ENJOY! Kan noen hjelpe med den gråe sanden? Deafult scenery Dette bildet tok jeg under Short final approach til Toronto etter Go-Around (forårsaket av tailstrike) Litt Bilder fra Chourchevel (m/Omegn:D) Vindfull Kveld på GM: + Vindfull formiddag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Huff og huff Få på anti aliasinga di så er du kommet deg et stykke på vei hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Mange spennende vinkler på bildene dine, kreativ har du vært. Men noen ganger virker det som om du har "rota" deg bort fargemessig, det blir for mye av det gode og det blir mer "falskt" enn ekte. Nå vet jeg ikke hvilke settings du har mulighet for å kjøre FSX på, for at det skal flyte bra for deg, men ett trix for å skape bra bilder er at man pauser, venter til alle texturer har lastes seg inn og så tar bildet. På redigeringssiden så må du nok jobbe mer med farger og kontraster, men du er på god vei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Et tips med tanke på redigering er å aldri bruke "auto levels" i Photoshop. Det kan fungere på et par bilder, men om du gjør det på en hel bildeserie så vil du fort oppdage at så og si alle bildene har forskjellig fargestikk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Ikke mye å skryte av dette nei... De aller fleste var HUFF HUFF, men noen bra innimellom. Enten har du dratt slidere alt for langt, monitoren din er føgga eller så er du simpelten fargeblind. Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Et tips med tanke på redigering er å aldri bruke "auto levels" i Photoshop. Det kan fungere på et par bilder' date=' men om du gjør det på en hel bildeserie så vil du fort oppdage at så og si alle bildene har forskjellig fargestikk... [/quote'] Bruker jo egentlig MOPM (microsoft Office picture manager) Første gang jeg redigerer sånn, så prøve og feile..prøve og feile... Jeg prøvde å få til litt gulfarge, (siden FSX halt for lite gult i seg :crazy: Takk for respons PS: Jeg har AA nå, men som sagt; Roting i mappa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 FS 98? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Enig med Torstein. Håper for din del at dette ikke er FSX, for da burde du dra frem bankkortet å kjøpe ny PC :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 FS 98? Nope dette er FS versjon for fargeblinde :grin: FS No HOPE heite den :grin: hehe neija eg skal slutte å være stygge, somsagt allerede her, mange kreative bilder og vinkler, men Microsoft Picture manager egner seg IKKE til bilde redigering i FS. Så som sagt mye huff huff her, men stå på for all del, ting kan bare bli bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolai.R.Haugen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Noen "Huff Huff",ja. Men det nest siste bildet likte jeg best Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Et tips med tanke på redigering er å aldri bruke "auto levels" i Photoshop. Det kan fungere på et par bilder' date=' men om du gjør det på en hel bildeserie så vil du fort oppdage at så og si alle bildene har forskjellig fargestikk... [/quote'] Bruker jo egentlig MOPM (microsoft Office picture manager) Første gang jeg redigerer sånn, så prøve og feile..prøve og feile... Jeg prøvde å få til litt gulfarge, (siden FSX halt for lite gult i seg :crazy: Takk for respons PS: Jeg har AA nå, men som sagt; Roting i mappa Ah, da beklager jeg, det så veldig ut som den effekten man får når man bruker "Auto Levels" i Photoshop Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hvordan fikk du denne vinkelen? Få på AA så kommer du et stykke på veien med FS'n din og bildene dine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Et tips med tanke på redigering er å aldri bruke "auto levels" i Photoshop. Det kan fungere på et par bilder' date=' men om du gjør det på en hel bildeserie så vil du fort oppdage at så og si alle bildene har forskjellig fargestikk... [/quote'] Bruker jo egentlig MOPM (microsoft Office picture manager) Første gang jeg redigerer sånn, så prøve og feile..prøve og feile... Jeg prøvde å få til litt gulfarge, (siden FSX halt for lite gult i seg :crazy: Takk for respons PS: Jeg har AA nå, men som sagt; Roting i mappa Ah, da beklager jeg, det så veldig ut som den effekten man får når man bruker "Auto Levels" i Photoshop Jeg brukte jo "Korriger automatisk" på noen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Hvordan fikk du denne vinkelen? Få på AA så kommer du et stykke på veien med FS'n din og bildene dine Pause-Locked Spot-Juster View til under--- (pass på at du er rett over gjerdet da ) Som sagt; jeg har på AA, men bildet er tatt en tid før det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg digger de to siste! Bare synd AA ikke er på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.