Gå til innhold

LN-BTT på tur til Ørsta/Volda Hovden


Anbefalte innlegg

Først og fremst vil eg seie et par ting vedrørande ting som er sagt her på forumet angåande bilde innlegg av Ruben Frystad:

 

For det første so vil eg seie meg enig i at det er opptil kvar enkelt og poste bilder her inne, og det er helt opp til den enkelte ken so vil sjå bilda, og kommentere dei.

 

Ruben kom hit til forumet for ca ett år sidan. Alle aktive forumister her inne er etter kvart blitt kjent med Ruben og hans bildebidrag. Desse vil eg kalle mindre bra, men det er MI meinig og ikkje nødvendigvis alle andre si. Ruben har fått kritikk so det i blant har susa rundt ørene på han, og ja eg kan forstå at det ikkje alle tider er like kjekt å få slike kommentarer han har fått. Eg skal innrømme at eg har til tider syns veldig synd i guten. En skal være veldig klar over at Fs er en hobby for alle folk i stort sett alle aldre (i den forstand at en er so gammal en kan forstå seg på spelet.) Flightsimulator er et spel folkens :) La os ikkje gløyme det!! AMEN :grin:

 

MEN!!!!!!!

 

Dette er noko eg vil poentere for alle her inne!!!!

 

Vi har vel stort sett alle sett bilder frå Ruben, og han har fått MYKJE konstruktiv kritikk for sitt arbeid der vi alle har gitt han råd og tips om korleis ting og tang BØR være. ALIKEVEL forsetter han og levere det eg vil kalle for tull og tøyse-bilder fra FS9 og FSX av noko som ser ut som bilder frå FS98. Og eg kan godt forstå at enkelte her inne blir irriterte og lei av og se på dette. MEN igjen vil eg poengtere at dette er MI PERSONLIGE meinig, og den skal IKKJE gjenspeile NOKON andres kommentarer eller synspunkt i saken.

 

Så til Ruben vil eg seie følgande: Eg ber på mine egne vegner om unnskyld om eg nokon gang har sagt ting til deg eller om bilder du har lagt ut her på forumet, som du syns er sårande.

 

Send meg gjerne en P.M så skal eg hjelpe deg i vei til et bedre FS :) Men PRØV å ta til deg det folk seier.

 

SÅ tilbake til hovedsaken: FSX bilder frå Sunnmøre:

Fly LN-BTT, Sted Hovden, Ørsta

Fotograf: meg sjøl.

 

ENJOY, og som alle andre her inne håper eg sef på å få en kommentar eller tilbakemelding på bilda, ha en fin mandag folkens :cool:

 

ENOV24.jpg

Cleared for take off RWY 24, winds are calm, no other traffic in area reported.

 

Airborne.jpg

Airspeed alive, 55 knots ROTATE, positive climb

 

Hovdevatn.jpg

Etter take off blir det høgre sving og vi flyr over Hovdevatnet.

 

2008-5-26_22-0-34-421.jpg

 

Ørstafjorden, og Ørsta

 

2008-5-26_22-1-12-703.jpg

Ser vi ut mot Eiksundet og over til Rjåneset

 

2008-5-26_22-2-10-500.jpg

Etter enda ein høgresving flyr vi sørover igjen.Framover ser vi industri området Furene vidare Kleiva, Håskjold vatnet og Voldsfjorden

 

2008-5-26_22-3-18-203.jpg

Avstandsbilde over Hovden og Furene

 

2008-5-26_22-4-29-234.jpg

Voldsfjorden, i bakgrunnen Berkvika Berkneset og Lauvstad. Litt småbåt trafikk i fjorden en flotte 26. mai dag

 

2008-5-26_22-4-40-890.jpg

I bakgrunnen her ser vi opp i Liadalen og nordover mot Vartdalsfjorden

 

2008-5-26_22-5-9-921.jpg

Kursar mot Eiksund, her i forgrunnen.

 

Vel vel. dett var dett, håper bilda falt i smak :) Glømde og seie at bilda er helt uredigerte, rett frå FSX. So han palle sei: Jess Jess Jess Ej deliver all ju need altso :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...