Gunnar van der Meeren Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Som Ernst tidligere har nevnt, så er denne pakken bare utrolig til freeware å være....... Beufighteren kommer i mange liveries og varianter. Både torpedo og raketter kan avfyres. Det viser seg imidlertid at målet ikke er så lett å treffe....... (torpedoen traff):grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben Frydstad Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 dæven må skaffe meg en bedere pece til fsx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddhspjoetvold Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Råtøffe bilder, nå vil også jeg poste noen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. mai 2008 Premium Medlem Del Skrevet 25. mai 2008 Sterke bilder Gunnar! Det blir ikke trygt å ferdes i skipsleia med deg luskende omkring :grin: . Utrolig fin flymaskin dette, og enda mer utrolig at det er freeware. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Nydelige bilder av en rå flott maskin! Hvor finner jeg denne "herligheten"? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Takker alle sammen! Beaufighteren finnes på dette forumet NB! krever at du registrerer deg (hvilket er gratis) :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.