Ruben Frydstad Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 hei dette her er step 2 av min sør alaska rundt. FS adons som vises i bilde serien min er Fs adons tongass fjords Lago dhc6-300 Natural world tress Zinertek World Environment 2007 Zinertek Water FS2004 activesky læg gjerne igjen en kommentar. Siter
Ruben Frydstad Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Skrevet 25. mai 2008 her var det mange komentarer og mange som har sett Siter
Kjetil Mathisen Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Ærlig talt så tror jeg folk begynner å bli lei av at du heeele tida skal drive å legge bilder ut her.. Ta å begrens deg litt.. Spesielt leie blir en når det er som å snakke til en stein når det gjelder deg.. Folk sier at du ikke trenger å legge ut 100 bilder (for å overdrive) på en gang.. Ikke samme bilder fra samme vinkel osv, osv.. Men det siger ikke inn.. Det bildet her: Hvorfor skulle folk ha interesse av å se det?? Synes du sjøl at dette bildet viser en skikkelig flott utført virtual cockpit eller? Slutt å tøve nu.. Siter
Jakob Arne Brønstad Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 dette er en forbedring siden sist:) ikke bry deg om de som legger ut stygge kommentarer her, det er ett åpent forum der man kan legge ut så mange bilder som man selv vil! selv om Kjetil blir lei av at du legger ut bilder, så er det hans sak.... Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Jeg likte godt bildene du la ut. Få kommentarer skyldes kanskje det flotte været vi har for tiden, da er det vel de færreste som sitter inne og titter på bilder. Glad jeg likevel tok en titt, selv om sola fortsatt skinner og der er godt og varmt ute. Siter
Kai Dreyer Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Kjetil, på tiden å skjerpe seg? Ser ikke helt ut som at du har forstått det helt med bildene som har fått til-snakk om! Likte bildene jeg, Ruben. Stå på å legg ut flere bilder uansett om det finnes de negative folkene som ikke vil annet enn å skape kvalme!! Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Heh nei eg er heeeeelt enig med Kjetil, man må få lov og seie det en meina. Punktum!! Og ja Ruben har vel forbedra seg litt, en tanke kansje men ærlig talt, koffor ikkje ta ting til etterretning?? Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 viss man forbanner seg over for mange bilder, hvorfor skrive en negativ kommentar da ? hvorfor i det hele tatt se på bildene viss de er så uintresange og dårlige ? skriv heller hva som er bra med bildene, og vær litt possitive her inne. det trengs. selv syns jeg dette er en helt super bilde serie, ikke noe galt med bildene. stå på ruben, keep up the good work, håper på flere bilde serier fra deg. Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Emil, man blir ikke bedre av å bare få positive tilbakemeldinger Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Emil' date=' man blir ikke bedre av å bare få positive tilbakemeldinger [/quote'] Nei, men det er stor forskjell på negative tilbake meldinger og krittik. Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Les ka eg har skrive i denne tråden du emil. Du og Ruben Klikk klikk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.