Agnor Bertheussen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Throttlene? Mulig å kjøpe de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnkjell Hansen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg byr 300' date='- for CH yoken frakt inkl. Kai. [/quote'] det var vel litt vel billig syns til og med jeg da. kan jeg vel heller sende deg nye 450.- for denne yoke'n jeg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg byr 300' date='- for CH yoken frakt inkl. Kai. [/quote'] det var vel litt vel billig syns til og med jeg da. kan jeg vel heller sende deg nye 450.- for denne yoke'n jeg da. Vi har en deal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnkjell Hansen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 gi meg en dag. skal få sjekket litt om ikke det er noen som trenger en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg byr 300' date='- for CH yoken frakt inkl. Kai. [/quote'] det var vel litt vel billig syns til og med jeg da. kan jeg vel heller sende deg nye 450.- for denne yoke'n jeg da. La inn dette budet fordi Kai litt lengre opp i tråden sa han skulle ha 400,- for både yoken og fsglobal. Så syns ikke det var så heilt på jordet sett ift. dette. Men med det nye budet ditt Arnkjell slår du i hvert fall meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnkjell Hansen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 skjønner, skjønner. Kjøpte pedalene, kom i dag i posten. traller og ler. og sitter å vurderer yoken ja. da har jeg 2, men er sikkert en eller anna kompis som skal ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Bud er trukket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Petter, akseptert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Var du interessert i å selge throttlene eller ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Om du ser lengere opp, så er den solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ble yoken solgt til Arnkjell for budet han kom med siden Petter trakk seg Kai? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Okay! Så det ikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnkjell Hansen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 har ikke fått sett no mere på dette. Har vært opptatt i helga, også på toppen av hele så døde bilen min. så har hatt litt vel mye nå. men får Kai solgt den er det jo bare kjøre på. Jeg skal høre litt rundt også kommer jeg tilbake til Kai hvis om dersom Yoke'n ennå ikke er solgt. Ihvertfall ikke no gæli å handle med Kai. Kjøpte pedalene av han i forrige uke og handelen gikk etter boka. (for de som lurer på det) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Halvdan, 350 med frakt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ja selvfølgelig. Send meg kontonr. på PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.